מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    כל המידע על התקנת גגות סולאריים

    לא מעט אנשים מתעניינים כיום בנושא של התקנת פאנלים סולאריים על הגג של הבית שלהם, של בניין מגורים משותף או בשטח פתוח שיש בבעלותם. יש לכך שתי מטרות – האחת היא ייצור עצמי של חשמל והשתחררות מהשעבוד לחברת החשמל הלאומית והעלאות המחירים המתמשכות שלה והשנייה היא ייצור חשמל בדרך ידידותית לסביבה, דרך שמתבססת על משאב טבעי לא מתכלה וכזה שאינו מזיק לכדור הארץ והסביבה. אין זה משנה מה דוחק באדם זה או אחר לבחון לעומק את האפשרות הזאת ומה שחשוב זה שעליו לקבל ייעוץ אישי מאנשי מקצוע לפני שיקבל כל החלטה.

    מה השלבים המקדימים לפני התקנת פאנלים סולאריים?

    חשוב להבין שיש הרבה מה לבדוק או לחשוב עליו לפני שמבצעים התקנת פאנלים סולאריים הלכה למעשה. עלות ההתקנה גבוהה ואם מדובר בלקוח פרטי או ביתי חשוב לבצע כמה חישובים כספיים בנוגע להחזר ההשקעה, כלומר כמה זמן הוא צריך להמשיך לשלם עבור התקנת המערכת עד שהמחיר יתקזז והוא יתחיל לחסוך בחשבון החשמל באופן מלא דרך ייצור עצמי. ההתקנה מגיעה רק אחרי שכל הצדדים השתכנעו דרך החישובים שאכן כדאי ומומלץ ללקוח הספציפי הזה להתקין את המערכת ובעזרת אנשי המקצוע ייבחרו הפאנלים המתאימים, גודל המערכת וכל האביזרים הנדרשים להשלמת ההתקנה בצורה הטובה ביותר.

    החשיבות של התאמה אישית לכל לקוח

    כיום כבר יש סוגים שונים ומגוונים של מערכות סולאריות וקל יותר לבצע התאמה אישית ומדויקת עבור כל לקוח ולקוח. אנשי מקצוע שיגיעו אל המקום שבו מתעתדת להתבצע התקנת פאנלים סולאריים יבחנו את גודל השטח, את הכיוון ביחס לשמש, כל סיכון שעלול להסתיר את קרני השמש (גם אם רק חלק מהיום) וכאמור – יבצעו חישובים כדי לוודא שאכן מבחינה כלכלית וכספית כדאי להמליץ ללקוח להמשיך בתהליך. עבור כל לקוח שמתעניין חשוב וחובה לבצע את התהליך הזה בנפרד.

    ירוק אנרגיה מהטבע מתמחה בהתאמת פתרונות סולאריים לכל לקוח ולכל מתעניין, בנוסף לשירות השכרת גגות שכבר מותקנות עליהם מערכות סולאריות פעילות ואיכותיות.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support