מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    התקנת פאנלים סולאריים

    הפאנלים הסולאריים הם לוחות המורכבים מתאים פוטו-וולטאיים, המכונים בשפה המקצועית PV. הדרך בה הפאנלים הסולאריים עובדים היא באמצעות קליטה ישירה מן השמש. הפנלים הסולאריים סופגים את הפוטונים המגיעים מקרני השמש ונוגעים על פני שטח הלוחות. כתוצאה מכך מתחילים התאים הפוטו-וולטאיים לרטוט וכך נוצר החשמל הירוק. קיימים סוגים שונים של פאנלים סולאריים אשר כל אחד מהם ממיר את אור השמש באופן שונה מן האחר. על מנת לעמוד על ההבדלים בין הפאנלים הסולאריים השונים, וכך לחשב את כדאיות ההשקעה בהם, מומלץ להתייעץ עם חברה אשר צברה ידע רב שנים מתוך עיסוקה בתחום. חברת "ירוק אנרגיה מהטבע" מספקת פתרונות שונים של אנרגיה ירוקה לבתים ולעסקים בישראל מאז שנת 2012. מתוך הידע שנצבר בקרב מקימי החברה ועובדיה בתחום התקנת פאנלים סולאריים, כמו גם בתחום התכנון והאחזקה, יוסבר כעת אודות ההבדלים בין סוגי הפאנלים השונים.

    מה עושה את ההבדל בין הסוגים השונים של פאנלים סולאריים?

    ההבדלים בין הפאנלים הסולאריים השונים נעוצים בסוג ובמספר תאי הסיליקון מהם הם מורכבים. עם זאת, הכוח שפאנל סולארי עשוי להפיק, אינו תלוי דווקא בכמות הפאנלים הסולאריים, אלא ביעילות תאי הסיליקון המרכיבים אותם ואיכותם. בשוק הפאנלים הסולאריים ישנם שלושה סוגים עיקריים של פאנלים סולאריים: מונו-קריסטלין, פולי-קריסטלין ופאנלים בסרט דק. המתעניינים בנושא התקנת פאנלים סולאריים יימצאו כי הבנת ההבדל בין שלושת סוגי הפאנלים הסולאריים השונים מסייעת להם לבחור בפאנל המתאים ביותר לצרכיהם וליכולותיהם התקציביות. כך למשל, הגילוי כי פאנל המונו-קריסטלין הינו עמיד ויעיל יותר ומספק תפוקת כוח גבוהה יותר, למרות מחירו היקר, מדגיש את גודל היתרונות על פני שיקול העלות. לעומת זאת, אחרים יבחרו בפאנל פולי-קריסטלין בשל מחירו הזול, גם כאשר ידוע להם כי הוא בעל יעילות ותוחלת חיים קצרות יותר. היתרון של גמישות חומר הפאנל בסרט הדק, עומד כנגד חסרון היעילות והעמידות הנמוכים שלו. עדיין, מבנים מסחריים בוחרים בהם בשל יתרון הגמישות.

    התקנת פאנלים סולאריים מהסוג הטוב ביותר עבורכם

    חברתנו תוכל לייעץ לכם באופן פרטני לגבי הפאנל המתאים ביותר לצרכים וליכולות שלכם. פנו אלינו עוד היום ונשמח להתאים את הפאנל לדרישותיכם.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support