מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    מתקינים לכם מערכת אנרגיה סולארית

    התקנה של מערכת אנרגיה סולארית על ידי חברת ירוק אנרגיה מהטבע תוכל להביא לכדי חיסכון משמעותי בהוצאות שלכם על חשמל ולאפשר לכם לראות איך בתוך פרק זמן קצר אתם נהנים מכל היתרונות שיש למערכת כזו להציע לכם, ובין היתר גם שמירה על הסביבה.

    צריך להבין כי התקנה של מערכת כזו יכולה להתאים בלא מעט מקרים, והרי שאם זה משהו שאתם חושבים לעשות, אז רק תצטרכו לבדוק את הדרך שבה אתם מחליטים להוציא את זה לדרך ולעשות את זה עם חברה מנוסה שתוכל לעשות עבורכם את כל התכנון והבקרה של הפרויקט לאורך כל הדרך.

    אם אתם רוצים להתקדם הלאה עם הדרך שבה אתם צורכים את האנרגיה שאתם מפיקים, אז התקנה של מערכת מתקדמת של אנרגיה סולארית זה בוודאי משהו שלא יהיה כדאי לכם לוותר עליו. אנו בטוחים שזה יוכל לעזור לכם לנצל היטב את הזמן שלכם ולראות בצורה מדויקת מהן כל האפשרויות שיש לכם.

    קחו לתשומת ליבכם שהתקנה של מערכת כזו זה משהו שאתם יכולים לעשות בתוך פרק זמן קצר, ורק נדרש מכם להיעזר בחברה ראויה שתוכל לעשות את כל הבדיקות הנחוצות עבורכם ולייעץ לכם על מנת שיהיה לכם ברור שאתם מתקינים את המערכת ומפיקים ממנה את המרב לצורכי משק הבית שלכם.

    המערכת מתאימה לבניינים וגם לבתים פרטיים

    התקנה של מערכת כזו שמבוסס על חשמל סולארי יכולה להתאים בכל מקרה שבו יש שטח עם גג שאפשר להתקין אותה עליה. ככל שהגג גדול יותר, כך ניתן להתקין מערכת עם יכולות משמעותיות יותר של הפקת חשמל, ועל כן יהיה כדאי לכם לקחת זאת לתשומת ליבכם.

    אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מתקינים את המערכת בצורה נכונה ועושים כל מה שדרוש על מנת שתוכלו להתחיל לייעל משמעותית את הצריכה האנרגטית שלכם כבר בזמן הקרוב, אז יהיה כדאי לכם לנתח את הצעדים שלכם במישור הזה ולחשוב ברצינות על מה שאתם מחליטים לעשות במובן הזה. אנו בטוחים שזה יהיה חשוב לעשות את זה עם החברה המתאימה, כמו ירוק אנרגיה מהטבע, שתשמח לסייע לכם.

    חברה ירוקה גם מול הבירוקרטיה

    מזה למעלה משני עשורים, אנשים רבים ברחבי העולם נהנים מיתרונותיה של מערכת סולארית, המותקנת בדרך כלל על גג בביתם. היתרונות בהתקנת מערכת סולארית הם גם ירוקים וגם כלכליים. בצד האפשרות לתרום לסביבה על ידי הפחתת הצורך בייצור חשמל באמצעים המזהמים את הסביבה, נהנים יצרני החשמל הפרטיים גם מחיסכון בתשלום לחברת החשמל, משום שהחשמל המיוצר על גג ביתם משמש עבורם לצריכה עצמית ואף עשוי להוות עבורם מקור להכנסה פסיבית. עם זאת, חשוב לעבוד מול חברה איכותית ובעלת מוניטין בתחום האנרגיה הירוקה. חברת "ירוק אנרגיה מהטבע" מתמחה בתחום האנרגיה הירוקה, ובין היתר פועלת שנים רבות בתחום התקנת מערכות סולאריות לשביעות רצון לקוחותיה.

    הסיוע אשר ניתן לקבל מחברה העוסקת בתחום התקנת מערכות סולאריות

    חברה העוסקת בתחום התקנת מערכות סולאריות מסייעת ללקוחותיה לא רק בייעוץ, תכנון והתקנת המערכת הסולארית, אלא גם בשלבי הבירוקרטיה השונים הנצרכים להתבצע מול חברת החשמל. כידוע, בירוקרטיה אינה הולכת יד ביד עם זמן, ולמרות ההתייעלות של המערכות הבירוקרטיות השונות בזכות ההתקדמות הטכנולוגית, עדיין האדם הפרטי צריך לבזבז זמן ואנרגיות רבות על מנת להסדיר כל נושא הקשור ברשויות. לפיכך, חברות המתמחות בהתקנת מערכות סולאריות, מציעות בין שירותיהן גם את הטיפול בהליכים הבירוקרטיים עבור קבלת האישורים הנחוצים להסדרת הנושא הכספי והטכני של ייצור החשמל באופן פרטי. פעמים רבות, כל מה שנותר ללקוח הוא לחתום על הטפסים ולהמתין בסבלנות עד שיוסדרו ההליכים השונים. יתרה מכך, חברות המתמחות בהתקנת מערכות סולאריות כבר מכירות את כל הליכי ההסדרה השונים מול הרשויות ולא פעם מזרזות את התהליכים הבירוקרטיים הללו.

    אז מה נותר בעצם לעשות על מנת להקים מערכת סולארית פרטית?

    אם אתם מעוניינים להקים מערכת סולארית, כל אשר נותר לכם לעשות הוא לבחור בחברה איכותית, מהימנה, בעלת ידע וניסיון רב שנים בתחום התקנת מערכות סולאריות. אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו, "ירוק אנרגיה מהטבע" וליהנות מהיתרונות של עבודה עם חברה איכותית, מקצועית ובעלת ניסיון. תוכלו ליצור עמנו קשר בטלפון, במייל או באמצעות מילוי פרטים בטבלת הצור קשר.

    המדריך לתכנון מערכות סולאריות

    על מנת להקים מערכת סולארית מתקדמת ויעילה, חשוב לתכנן היטב את המאפיינים שלה. שלב התכנון הוא חשוב מכיוון שהוא זה הקובע היכן היא תוקם, מה יהיה גודלה, מאיזו תוצרת יהיו החלקים המרכיבים אותה וכמה הספק של כוח היא תייצר. על מנת לתכנן היטב את הקמת המערכת הסולארית חשוב לבצע זאת יחד עם חברה מובילה בתחום. חברת "ירוק אנרגיה מהטבע" היא אחת מן החברות המובילות בתחום בישראל. צוות המתכננים בחברה מכיר את מגון הדרכים עבור תכנון מערכות סולאריות ולכן, מומלץ להיעזר בו כבר בשלבים הראשונים של הקמת המערכת. לכל המעוניינים להקים מערכת סולארית, להלן מספר טיפים חשובים עבור שלב התכנון:

    טיפים עבור תכנון מערכות סולאריות

    הטיפ הראשון אשר מומלץ בעת תכנון מערכות סולאריות הוא להסתכל על התמונה המלאה. הכוונה היא כי כל אדם המתעד להקים מערכת סולארית צריך לחשב מהו הספק הכוח הממוצע אשר נדרש בביתו מדי חודש. עבור זאת, מומלץ לעיין בחשבונות החשמל ומתוך כך להבין כמה קילוואט נצרך מדי חודש ביחידה הביתית. באופן זה ניתן לאמוד את ההספק אשר נדרש מן המערכת הסולארית לייצר. כך ניתן לחשב מה יהיה גודל המערכת המתוכננת וכך ניתן לדעת כמה פאנלים צריך לקנות. הטיפ השני הוא לבחור את הלוחות אשר ירכיבו את המערכת הסולארית. הטיפ השלישי הוא לתכנן היכן תוקם המערכת הסולארית. ברוב המקרים מערכות סולאריות מותקנות על גגות המבנים, אך במקרים שיש שטח גדול על פני הקרקע, גם שיקול זה הוא כדאי, בעיקר אם מתקינים את הפאנלים על מוטות מסתובבים, באופן שהם יעקבו אחר השמש בכל שעות היממה וכך יפיקו יותר אנרגיה לעומת מערכות המותקנות על הגג. הטיפ הרביעי הוא לחשוב על האופן בו יגויסו הכספים עבור הקמת המערכת. מכיוון שהמדינה מעודדת הקמת מערכות סולאריות, קיימות הטבות שונות למקימי המערכות וגם הבנקים מאפשרים הלוואות בריבית נמוכה לצורך הקמתן.

    מסקנות

    כאשר תכנון מערכות סולאריות נעשה באופן נכון, ניתן ליהנות מרווחים גבוהים יותר. כדאי ליצור עמנו קשר עוד בשלב התכנון על מנת שנסייע לכם בהקמת המערכת האפקטיבית ביותר עבורכם.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support