מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    תיקון מערכות סולאריות

    ישראל הולכת יותר ויותר לכיוון של ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת. עוד ועוד מערכות סולאריות לייצור חשמל מותקנות על גגות בתים פרטיים ומבנים ציבוריים, מה שמאפשר גם חיסכון בעלות החשמל עבור הצרכן וגם שיפור הקיימות ותרומה אדירה למען איכות הסביבה. ישראל מעניקה הטבות לתושבים שעוברים להפקת חשמל בביתם ומחייבת את חברת החשמל לרכוש מהם את עודפי הייצור, ובכך מעודדת את הצרכן לעבור לאנרגיה ירוקה.

    כיום קיימות כמה חברות שעוסקות בהשלמתו של תיקון מערכות סולאריות, כאשר בחברת ירוק אנרגיה מהטבע שמנו לעצמנו כמטרה להוביל את התחום. אחד החסמים הגדולים למעבר לייצור חשמל ביתי הוא החשש של הצרכן מתקלות במערכת, השבתתה, הצורך באחזקתה והעלויות הנלוות לזה. אך האם החשש הזה מוצדק?

    שמירה על ניקיון מערכות סולאריות

    ראשית נציין כי שמירה על הפאנלים הסולאריים נקיים כבר עושה את רוב העבודה ומאפשרת שמירה על נצילות גבוהה של הלוחות, וכן הפחתה בסיכויים לצורך של תיקון מערכות סולאריות ביתיות. מומלץ לנקות את הפאנלים פעמיים בשנה, כשבחורף הגשם הוא ששוטף את הפאנלים. כיוון שהם מותקנים בשיפוע, המים נשטפים ביחד עם האבק והלכלוך ולא נערמים על הפאנלים.

    לא מומלץ לבצע את הניקוי באופן עצמאי, שכן עבודה ללא המיומנויות הדרושות עלולה לגרום נזק למערכת ולהוביל להוצאות תיקון מיותרות. בנוסף, הניקוי מתבצע לרוב בגובה רב ולכן יכול לסכן חיי אדם שאינו מיומן ולא משתמש בציוד מקצועי. אנשי המקצוע משתמשים בחומרי ניקוי מיוחדים ובמים מסוננים בעלי רמה נמוכה מאוד של מינראליים ומלחים, וכמובן בזרם עדין למניעת קורוזיה והצטברות אבנית.

    תיקון מערכות סולאריות על ידי מקצוען

    תחזוקה ותיקון מערכות סולאריות

    תחזוקת המערכת מוצעת על ידי החברה שממנה הזמנתם את התקנת הלוחות. ניתן גם להזמין שירותי אחריות מורחבים שכוללים תיקון מערכות סולאריות שנפגמו או נפגעו. השירות הזה מומלץ במקומות שבהם התנאים הסביבתיים בעייתיים בגלל זיהום אוויר או מזג אוויר לח.

    שירותי תיקון מערכת סולארית

    כשמדובר במערכות סולאריות המשמשות מבנים חקלאיים, עסקים, או ארגונים גדולים שתפוקתן גדולה יותר והיא נועדה לייצר הכנסה גבוהה לבעליה, חשיבות תחזוקת המערכת גדולה עוד יותר. חברות להתקנת מערכות סולאריות מציעות שירותי תיקון מערכת סולארית לצד אחריות מורחבת. כך למשל בירוק אנרגיה מציעים אחריות ל-25 שנים. הדבר מתאפשר בשל החוזה ארוך הטווח עם חברת החשמל שנחתם ל-20 שנה, וכן בשל תוחלת החיים הארוכה של המערכות הסולאריות, שעומד על 30 שנה, אך לפי הערכות מסוימות ייתכן שאפילו יותר. הסיבה שלא ניתן לדעת בדיוק היא שרוב המערכות שקיימות בשוק כיום הן בנות פחות מ-20 שנה, שנים ארוכות לפני תום תקופת החיים החזויה.

    שדרוג ותיקון מערכות סולאריות

    בשנת 2018, אולי משרד האנרגיה נתן את יריית הפתיחה לקראת הגדלת ייצור האנרגיה החשמלית לכזו שעומדת על יותר אחוזים של אנרגיה שמיוצרת מאנרגיית השמש, אבל כבר טרם לכן ישנם אנשים אשר רכשו מערכות כאלה על מנת לייצר חשמל ולחסוך בהוצאות עבור אחת מן ההוצאות הכספיות  הגדולות של כל עסק ומשק בית. דבר זה יצר עלייה בדרישה עבור התקנה של מערכות סולאריות מצד אחד, ודרישה עבור הגעה לשם שדרוג ותיקון של מערכות שקיימות ופעילות באופן דומה כבר כמה וכמה שנים. מספר הפניות גדל באופן משמעותי, וכאן זה חשוב לעמוד על טיפול שהוא לא פחות ממקצועי והכי איכותי.

    שדרוג שמעלה את יעילות המערכת הסולארית

    לא הרבה מבינים זאת, אבל גם מערכת פוטו וולטאית קיימת היא אינה כזו שאר בהכרח חייבים להחליף אותה. בעלי מקצוע שבקיאים בתחום הזה יכולים עם הבנה גבוהה בתחום הזה של מתקנים סולאריים שמייצרים חשמל להביא לכדי שיפור אמיתי וניכר בנצילות של המערכת הקיימת רק על ידי החלפה של כמה אלמנטים ספציפיים בתוכה.

    דבר זה אומר כי כדאי ומשתלם לחבור אל חברות שמבצעות תיקונים ושדרוגים בצורה מקצועית וברמה גבוהה, על מנת לקבל את התפוקה הכי טובה של אנרגיה שהופכת לאחר מכן להבדלים שיכולים להיות די ניכרים מבחינת הרווח הכספי שמגיע אל בעל המבנה שעליו מותקנת המערכת הסולארית בכל שנה ושנה. ההבדלים הכספיים הללו יכולים לבוא לידי ביטוי בסכומים של מאות שקלים ואף בצורה של אלפי שקלים, תלוי בגודל של המבנה שעליו מותקנת המערכת הזו.

    תיקון מערכות סולאריות ותחזוקה

    מול מי מבצעים את השדרוג והתיקון מערכות סולאריות?

    רבים עדיין לא ממש מבינים אל מי פונים על מנת לבצע את הפעולות החשובות של תיקון מערכת פוטו וולטאית במידה וזו תקולה ואל מי פונים במידה והיא כזו שאר זקוקה אל פעולה של שדרוג במידה וחשים כי הנוכחית היא כזו שנחשבת למיושנת ובה ניתן לשנות את הרכיבים לכאלה שבעלי טכנולוגיה הרבה יותר גבוהה.

    באופן די טבעי, השינויים של הזמן הם כאלה שיוצרים פערים ברמה הטכנולוגית, וחברה אמינה היא גם כזו אשר תעמוד לצד כל אלה ולא תיוותר מאחור עם רכיבים ומערכות סולאריות שאינן עולות באותו קנה מידה של טכנולוגיה מפותחת ועדכנית. זה חשוב כי יהיה מדובר בחברה שעוסקת בתחום הספציפי הזה של החשמל ומתמחה בו,  ואלו הן חברות שמציינות בצורה ברורה את היותן חברות שמטפלות במערכות של אנרגיה חלופית, עם הדגש על מערכות סולאריות. צרו קשר עם חברת ירוק אנרגיה מהטבע עוד היום והבטיחו את ההתקנה הבטוחה והמדויקת של המערכת הסולארית החדשה שלכם.

    תיקון מערכת סולארית

    אם הגעתם לקריאת השורות הבאות, אתם כנראה מחפשים שירות תיקון מערכות סולאריות. בחברת ירוק אנרגיה מהטבע מתמחים בתיקון כל סוגי התקלות וישמחו לעזור לכם על שירותי מקצועי ואמין. להלן מגוון התקלות שבאפשרותנו לתקן לכם.

    תיקון מערכות סולאריות – התקלות הנפוצות

    מערכת סולארית איכותית אמורה לפעול כהלכה עשרות שנים ללא בעיות חמורות, והאחריות רבת השנים שתקבלו מהווה ערובה לכך. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שמדובר במערכות שחשופות לתנאי אקלים לא נוחים ולמפגעים אחרים, ולכן תקלות הן דבר שלא ניתן לברוח ממנו. להלן כמה מהתקלות היותר נפוצות:

    • חבלות – הפאנלים הסולאריים של המערכת יכולים להישבר ולהינזק כתוצאה מחבלות שונות. למשל, טכנאי שתיקן צינורות בגג ופגע בפאנלים, אבן שנזרקה ע"י ילדים ושברה את הלוחות וכו'. אומנם מערכת איכותית בנויה כך שהיא תמשיך לעבוד גם אם אחד החלקים ניזוק, אך בדרך כלל בתפוקה נמוכה יותר והנזק באי טיפול בבעיה אף עשוי להחמיר.
    • קורוזיה – הלוחות אמורים להיות אטומים לחלוטין מפני חדירת אוויר ומים לתוכם. אך לעיתים לא כך הדבר ואז מתחילה להתפתח קורוזיה בתוך התאים הפוטו-וולטאיים ויכולתם לפעול כהלכה נפגעת.
    • הצטברות לכלוך – על מנת לייצר חשמל, על קרני השמש לפגוע באופן ישיר בתאים. במידה ותהיה הפרעה למעבר קרני השמש לא יתקיים ניצול מקסימאלי. בהתאם לזאת לוחות מלוכלכים באבק, צואת ציפורים וכו' צריכים לעבור ניקוי יסודי מפעם לפעם.
    • פגיעות ברק – ברקים שפוגעים בלוחות הסולאריים עשויים לגרום למצב של הבדלי מתח גדולים מאוד שפוגעים ברכיבים האלקטרוניים של המערכת. מערכת סולארית איכותית אומנם תהיה מחוברת להארקה בצורה טובה, אך גם כאשר כך הדבר עשויות להתרחש תקלות שניתנות לטיפול מהיר וממוקד.

    יש לציין כי מערכות סולאריות איכותיות יכללו גם מד זרם שיבצע בקרה אוטומטית על הביצועים. במקרה של תקלה הן מתריעות לבעלים על שינויים בתפוקת החשמל ומאפשרות תגובה מהירה בהזמנת שירותי איבחון ותיקון.

    מחפשים תיקון מערכת סולארית בבניין,בבית פרטי או במשרד? אין בעיה!

    בין אם המערכת הסולארית שלכם הותקנה על ידינו ובין אם לא, אנחנו בירוק אנרגיה מהטבע נשמח לעזור לכם. אנו מציעים שירותי תיקון מערכות סולאריות ברמה הגבוהה ביותר, תוך החזרה מלאה לתפקוד ואף שידרוג כאשר הדבר אפשרי. כל שעליכם לעשות זה ליצור עימנו קשר וצוות המומחים שלנו כבר יהיה בדרך אליכם.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support