מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    דרכים חדשות לייצור חשמל

    חברת החשמל בישראל עומדת תחת נטל ועומס גדולים מאד ולכן היא מעודדת לקוחות קטנים וגדולים כאחד לעבור לייצר בעצמם את החשמל הדרוש לשימוש האישי שלהם ובמידה ונוצרים להם עודפים – כדאי להם למכור לה את העודף וכך יהיה עליה לייצר פחות חשמל לשימוש המוני. הסכם זה נקרא הסדרה תעריפית והוא מחולק על פי גודל הלקוח ועל פי צריכת החשמל האישית והפרטנית שלו. באמצעות הסדרה זו חברת החשמל מעודדת את הצרכנים באמצעות מתן פטור מתשלום עבור ההתקנה של מונה מיוחד הנדרש לשם ייצור חשמל, מה שהופך את התקנת המערכת הסולארית עבור הלקוח לכדאית ומומלצת מאד.

    מה המשמעות של התקנת אביזרים לצורך הסדרה תעריפית?

    כאמור, עצם החשיבות של הסדרה תעריפית נעוץ בהתקנת מונה חכם שאחרי שיקבל אינדיקציה שהמערכת הסולארית הרלוונטית הגיעה למקסימום הייצור של חשמל הנדרש ללקוח לצריכה אישית – השאר יעבור לרשות חברת החשמל, כלומר הצרכן ימכור חשמל לחברת החשמל כך שהיא תוכל להפחית מהעומס והנטל שיש על המערכות והמתקנים שלה. בזכות לקוחות (גם קטנים) שמוכרים חשמל לחברת החשמל היא יכולה להפעיל בעוצמה פחותה את טורבינות הענק שלה במתקני ייצור החשמל וכך להפחית בשימוש במשאבי טבע מתכלים. לכל סוג לקוח יהיה התעריף שבו שתמורתו חברת החשמל תקנה ממנו את החשמל שהוא מייצר וחישוב זה יהיה פרטני ואישי עבור כל לקוח.

    החשיבות של שימוש במערכות סולאריות

    בזכות שימוש נרחב שיש כיום במערכות סולאריות ובזכות הסכמים של הסדרה תעריפית מדובר בחוזה הדדי ודו סטרי בין צרכני החשמל (מכל הסוגים והגדלים) לבין חברת החשמל. היסקה הופכת להיות כדאית מבחינה כלכלית לשני הצדדים ולכן ביחד ולחוד התקנת המערכת הסולארית תהיה כדאית וחישובים אלה ייכנסו למשוואה בעת בחינה מעמיקה אודות הכדאיות של התקנת המערכת. כאשר הלקוח ירצה לחסוך בחשבון החשמל שלו הוא יוכל לקחת בחשבון גם את מכירת החשמל לחברת החשמל.

    מתעניינים בייצור חשמל ואנרגיה לשימוש אישי? פנו לאנשי המקצוע של ירוק אנרגיה מהטבע וקבלו את כל המידע החשוב לדעת ומתאים לכם אישית.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support