מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    גגות סולאריים לבתים פרטיים

    אם שמתם לב לכך כי יותר ויותר בתים ואזורים של גגות הם כאלה שאר הופכים להיות בעלי פאנלים סולאריים, ככל הנראה שזה הביטוי הכי טוב לעובדה כי המהלך האחרון של משרד האנרגיה הוא כזה ששם את הדגש על הגדלת הייצור של החשמל במערכות הסולאריות עם השלב של הקמת מערכות כאלה על גגות בכל רחבי הארץ. מה זה אומר בפועל? כי המהפכה של הגגות הסולאריים היא בתחילת דרכה, וככל שיחלוף הזמן ותעלה המודעות לדבר, כך גם המספר של הגגות החשופים ילך ויצטמצם אל גג שיכיל פנלים סולאריים שיגדילו את ייצור החשמל.

    איך מצטרפים אל המהפכה?

    לא צריכים לדעת יותר מידי על מנת להצטרף אל המהפכה. פשוט נכנסים אל האתר הייעודי אשר הוקם לצורך העניין על ידי רשות החשמל. שם כבר יש הסברים מדויקים ומענה לכל השאלות שיכולות לעלות עבור האדם שאינו בקיא בנושא של הקמת לוח סולארי על גג של בית פרטי. באתר קיים מקום שבו ניתן להירשם על מנת לקבל תור לזימון למשרדי חברת החשמל, שם בוחנים את אפשרות החיבור של המערכת הסולארית לרשת החשמל. לאחר שמתקבלת הבקשה הזו והיא נידונה בחיוב, ניתן להתקדם צעד נוסף הלאה ולחפש אחר חברה מבין מגוון החברות המתקינות שקיימות בתחום הזה לשם ביצוע ההתקנה של המערכת על הגג ותחילת הפקת אנרגיה ירוקה שממנה ניתן להרוויח כסף בהתקשרות שהיא למשך של 25 שנה מול רשות החשמל.

    מחשבון לחישוב ההכנסה החזויה

    איך אמורים לדעת בכלל מה יהיה הרווח מהתקנה של מערכת סולארית על הגג והאם כל זה שווה את ההשקעה של הכסף ושל הזמן? האתר הייעודי שאר הוקם על ידי רשות החשמל הוא כזה אשר עונה לכל השאלות הללו בצרוה נוחה, וגם שם יש מחשבון מאוד נוח שבו בוחרים את שטח הגג שפנוי לשם ההתקנה, השטחים הרשומים הם של 60 מ"ר, 100 מ"ר ו- 150 מ"ר בהערכה. הבחירות הבאות תהיינה עבור המיקום של הבניין בארץ, מרכז/צפון/דרום וכן של הסביבה שבה נמצא הגג המיועד להתקנה. לאחר בוחרים בכל הפרמטרים בצורה הכי טובה, מקבלים את ההערכה של השווי הכספי שיתבצע מידי שנה מן המערכת הזו שמפיקה אנרגיה הנמכר עבור חברת החשמל. זה חשוב להבין כי עדיין מדובר בהערכה, ואת הסכום המדויק יכולים לדעת לפי פרמטרים מדויקים של גודל הגג הפנוי להתקנה של פנלים סולאריים לצד איכות המערכת והיעילות שלה בהפקה של אנרגיה בצורה הזו.

    צרו קשר עם חברת ירוק אנרגיה מהטבע ותוכלו גם אתם להתחיל ליהנות מהפקת אנרגיה ירוקה.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support