מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    הדרך הנכונה להגן על הרכב מאור השמש

    כאשר מדברים על חניה סולארית מתכוונים לחניה שהגג שלה הוא בעצם פאנל סולארית שממשיך לקלוט את אור השמש גם כאשר החניה אינה בשימוש. יש לזה חשיבות גבוהה מאד, שכן בישראל יש שמש חמה וחזקה לאורך הרבה מאד שעות וגם אם הרכב לא נמצא בחניה אין סיבה שהפאנל לא יפעל בינתיים וימשיך לייצר חשמל עבור הבעלים שלו. יש מקרים שבהם בחניה הסולארית מותקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי וכך החשמל שמוטען ברכב יהיה זה שיופק דרך הפאנל הסולארי, מה שיכול לחסוך הרבה מאד חשמל לצרכן. גם אם אין ברשותו רכב חשמלי הפאנל יכול להפיק עבורו חשמל כל הזמן, ללא הפסקה.

    למי כדאי להתקין חניה סולארית?

    בדומה להתקנה של מערכת סולארית שלמה גם הדבר גם עם חניה סולארית – יש חשיבות להזמנת איש מקצוע מהתחום אל הבית על מנת שיוכל לבחון מספר נתונים חשובים לפני קבלת ההחלטה – היכן ממוקמת החניה ביחס לזווית אל השמש, איזה גודל של פאנל דרוש שיוכל לקלוט כמה שיותר שמש וכך להפיק כמה שיותר חשמל וכמובן האם מדובר בשטח גדול או בחניה שהיא חלק מהחניה משותפת בבניין מגורים משותף. כל הנתונים האלה יכריעו האם התקנת החניה הסולארית תהיה כדאית ומשתלמת עבור הלקוח. מכיוון שיש עלות לא מבוטלת עבור התקנת החניה – חשוב לקחת בחשבון גם את זה.

    קבלת ההחלטה הנכונה והמתאימה עבור כל אחד

    מה שמתאים ונכון עבור אדם אחד לא בהכרח יהיה נכון ומתאים גם למישהו אחר ולכן גם הכדאיות של התקנת חניה סולארית תהיה אישית וסובייקטיבית לכל אחד. מי שחושב על זה צריך לפנות אל אנשי מקצוע מהתחום על מנת שיגיעו אל הבית או החניה שלו ויבחנו לעומק את המאפיינים של החניה כדי להמליץ על פיהם מה יהיה הכי כדאי לו לעשות. כיום יש עוד ועוד פתרונות המבוססים על הפקת אנרגיה סולארית ולכל אדם יתאימו פתרונות אחרים.

    מתעניינים בהתקנת גג סולארי בחניה שלכם? בעזרת אנשי המקצוע של ירוק אנרגיה מהטבע זה בהחלט אפשרי! צרו קשר וקבלו ייעוץ פרטני.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support