מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    מערכת סולארית עסקית

    המהפכה הסולארית כבר כאן, וכבר ניתן לראות כי לא מעט מקומות לוקחים חלק בהקמה של מערכת סולארית וביניהם גם לא מעט בעלי עסקים שהחלו להבין כי זו דרך עבורם להרוויח עוד קצת כסף "מהצד". מעבר לאפשרות של הכנסה פאסיבית מדובר בדרך נהדרת להפקה של חשמל סולארי שאינו משפיע לרעה על הסביבה כמו האלטרנטיבה שהיא הכי נדרשת נכון לעכשיו. אלו בעלי עסקים מצטרפים אל הקמת של מערכת סולארית בעסק שלהם או בתור יוזמה עסקית? גגות של מבני תעשייה, גגות של מפעלים, גגות של משרדים, גגות של מבני ציבור, גגות של מבני חקלאות וגגות של מחסנים. לכל אלה יש את הפוטנציאל לשאת רווח דו ספרתי בכל שנה.

    מהי מערכת סולארית?

    מערכת סולארית עצמאית היא למעשה כזו אשר מורכבת מתאים פוטו וולטאים אשר לוכדים את אנרגיית השמש והופכים אותה לאנרגיה חלופית שבה מבצעים שימוש לייצור של חשמל. זוני שיטה שכבר קיימת ומוכרת בקרב בני האדם במשך של יותר ממאה שנה, כאשר השיטה הזו רק הלכה והשתכללה עם ייצור של שלוש שיטות עיקריות עבור תאים פוטו וולטאיים, כשאר כל אחת מן השיטות הללו היא כזו שמשנה את העלות של ההקמה ואת הנצילות האפשרית מגבוהה לבינונית ולנמוכה. המערכת הסולארית היא כזו אשר כוללת בתוכה שילוב של תאים וולטאיים, כאשר כל מערכת כזו יכולה לכלול כמה פנלים לפי השטח שבו היא אמורה להיות מוקמת שפנוי לשם ההתקנה.

    יעלות מערכת סולארית עסקית

    הרבה מאוד עסקים הם כאלה אשר להם יש בניין שבו מבצעים את הפעילות. זה יכול להיות מבנה רב קומות או מבנה שבו יש רק קומה אחת. מה יכול להיות המשותף עבור שי אלה גם יחד? העובדה כי האזור של הגג הינו שטוח ובו יש הרבה מאוד מקום פנוי שבו ניתן להתקין מעכת סולארית חכמה וירוקה.

    למה בעל עסק צריך להטריד את עצמו עם התקנה של מערכת שבוודאי תצריך ממנו מהלכים שלוקחים כסף וזמן? מהסיבה הפשוטה כי המדינה נכון להיום מעודדת את המהלכים הללו של התקנת מערכות פוטו וולטאיות גם עבור הצרכן הביתי וגם עבור בעלי עסקים, וזה אומר הטבות רבות שלא קיימות בדרך כלל, כמו הטבות מס על הפקת חשמל בשווי של 24 אלף שקלים ללא תשלום למס הכנסה. דבר זה מגדיל את ההכנסות של העסק בצורה פאסיבית ומצריכה טיפול והתקנה שהם מזעריים למדי ביחס אל גודל ההכנסה עצמה.

    להתקנת המערכת על ידי חברה מקצועית וקבלת מידע על הסדרה תעריפית, ירוק אנרגיה מהטבע, פנו אלינו עוד היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support