מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    מערכות אנרגיה סולארית

    זה ידוע כי מדינת ישראל היא כזו אשר בה השמש היא כזו שמביטה מעל במשך רוב ימות השנה, עד להגעה של חודשי יולי אוגוסט שבהם כל ישראלי כבר מואס בחום ומייחל כי הוא יהיה גר בארץ קרה ושיגיע כבר הסתיו. אולם, יש יתרון מאוד גדול אל העובדה כי ישראל היא מדינה חמה שבה השמש יכולה ליצור כוויה בחשיפה לא מבוקרת ואף לטגן חביתה בחום הכבד של אילת. מהו? התקנת מערכות סולאריות, על ידי חברת ירוק אנרגיה מהטבע, שפועלת עם קרני השמש ומייעלת את כל האור הזה לכדי ייצור של אנרגיה סולארית שמיטיבה עם כולם, וגם עם הסביבה.

    שומרים על הסביבה

    איך למעשה אנרגיה סולארית היא כזו אשר טובה עבור הסביבה? ייצור של אנרגיה על ידי שימוש בטבע היא פעולה שמאפשרת ניצול משאב קיים בצורה בטוחה כדי לקבל חשמל. נכון להיום הייצור ה"רגיל" של החשמל הוא כזה אשר ברובו אינו בריא אל הסביבה. הייצור של החשמל נעשה בסיוע של פחם, גזים, מזהמים ונפט אשר פולטים זיהום אל הסביבה בכל תחנת כוח שבה הייצור הזה נעשה. המטרה היא צמצום כמה שיותר פעילות תחנות הכוח הללו, והפיכה של הסביבה ליותר בטוחה על ידי ניצול משאבים קיימים, כמו אנרגיה סולארית כדי לייצר כמה שיותר אנרגיה שהיא ירוקה וטובה לסביבה ובני האדם. ההקמה של מערכת אנרגיה סולארית היא כזו שאר המדינה נכון להיום מעודדת ביתר שאת, ועם האסדרה החדשה המקום הכי בולט הוא הגג של כל בית ובניין.

    מתקינים מערכת אנרגיה סולארית על גגות

    למה דווקא על הגגות? כי הם המקום שאר חשוף אל השמש בצורה ישירה, ומספר הגגות הללו הוא רב מאוד בכל רחבי הארץ. חלק הם גגות סולאריים לבתים פרטיים וחלק הם גגות של בניינים כמו בניינים מסחריים ואפילו בניינים שהם בתי ספר עם גגות מאוד רחבים שאותם ניתן לנצל לחשמל סולארי ביתי ורווחים כספיים גבוהים. הגגות של הבניינים הם כאלה שבהם ניתן להתקין מערכת אנרגיה סולארית כאשר ישנו פירוט מדויק לגבי ההבדל בין ההתקנה עבור גגות ש מפעלים לעומת ההתקנה שאמורה להיעשות עבור בנייני מגורים.

    התיעדוף על ידי משרד האנרגיה יצר גם תחרות גדולה בין המתקינים של המערכות הללו ברחבי הארץ, ונכון להיום העלות של הקמת מערכת סולארית היא כזו אשר פחתה בכ- 80% מאז שהחל המהלך בשנה האחרונה. דבר זה אומר כי ההשקעה היא אינה כזו שמצריכה כסף רב, וכי החזר ההשקעה זה דבר שמתבצע באופן מהיר ועובר אל רווח נקי ליצרן האנרגיה.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support