מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    למי מתאימות מערכות סולאריות?

    מרכיבי המערכת

    בעוד  הקולטים המחוברים לדוד השמש ממירים את אנרגיית השמש לחום, קולטים פוטו-חשמליים  ממירים את אותה האנרגיה בדיוק לזרם חשמלי באמצעות ממיר אלקטרוני. הממיר  מאפשר את הזרמת החשמל לשימוש הביתי  ובמקביל גם ישירות לחברת חשמל, אשר  משלמת בעין יפה תמורת החשמל  שאתם מייצרים. מערכות חשמל סולארי כוללות אם כן, מערכת קולטים על הגג או בכל מקום החשוף לאור השמש ברוב שעות היום, ממיר אלקטרוני, מונים (מונה ביתי ומונה ייצור לחברת חשמל) ומערכת חיבורים אשר תומכת ביציבות המערכת ובאסתטיקה שלה.

    מערכות חשמל סולארי – למי זה מתאים?

    התקנתן  של מערכות חשמל סולארי מתאימה עבור כל אדם אשר ברשותו שטח גג פנוי (שטוח או משופע) של לפחות 50 מ"ר. משמעות הדבר היא כי גם לקוחות פרטיים המבקשים להתקין על גג בית או מחסן פרטי וגם לקוחות עיסקיים  אשר בידם שטחי מסחר יכולים להרוויח כסף לא רע ממכירת החשמל שהם מייצרים לחברת החשמל אשר מתחייבת לכך ל- 20 שנים מראש. בכל מצב בו שטח הגג שלכם לא מנוצל, ניתן להתחיל להפוך אותו לפרי מניב ביותר – ככל ששטח הגג גדול יותר כך תחזירו את ההשקעה מהר יותר ותרוויחו יותר כסף במהלך השנה. מערכות חשמל סולארי יביאו אתכם למצב בו אתם לא משלמים על החשמל בפועל ואף קוצרים רווחים ממכירתו במהרה.

    אנרגיה סולארית – כדאיות ההשקעה

    ישנן  חברות מובילות בארץ אשר מספקות מערכות חשמל סולארי עבור שטחי גג מסחריים גדולים ולקוחות פרטיים. הייעוץ הראשוני – חינם והמידע גלוי לחלוטין שכן מדובר במספרים מוחלטים. בתור דוגמא, אם בידכם שטח גג מינימאלי של 50 מ"ר, עלות ההשקעה מסתכמת בכ-90,000 שקלים בערך, אותם תכסו תוך 8 שנים בערך ולאחר תקופה זו תתחילו להרוויח יותר מ- 1000 שקלים בחודש מאנרגית השמש. שערו לעצמכם כמה תרוויחו במידה ויש ברשותכם גג גדול יותר.

    אפשרויות המימון

    מערכות  חשמל סולארי הן השקעה בטוחה אשר קוצרת את פירותיה לאחר מספר שנים מעטות. מאחר ועלות הקמת המערכות הפוטו-אלקטריות אינה זולה בטווח הזמן הקצר, ניתן בהחלט להיעזר כלכלית באחת או יותר מאפשרויות המימון הבאות:

    • הלוואה  מהבנק.
    • מימון מלא או חלקי ע"י החברה הסולארית.
    • השכרת שטח הגג לחברה הסולארית אשר תממן בעצמה את הקמת המערכת הסולארית ותשלם לכם פרמיה חודשית.
    • בעלות משותפת – השקעה משותפת בבניית המערכת וקצירת הרווחים היחסיים בהתאם.

    אם  ברשותכם שטח גג לא מנוצל, בואו גם אתם לעשות כסף מאנרגיית השמש – השקעה בטוחה באופן יחסי ומשתלמת לאורך  זמן!

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support