מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    החזר השקעה פאנלים סולאריים

    זה לא ממש סוד כמוס כי אנו גרים במדינה שטופת שמש שבה רוב החודשים של השנה הם כאלה שכוללים מזג אוויר נעים והימים של הגשם הם כאלה שמאוד ספורים וחולפים לאחר מספר חודשים די מועט. לצד הרצון הזה כי הגשם יישאר במשך של כמה שיותר זמן, יש גם את האספקט המאוד ברור הזה של אנרגיה שקיימת בשמש שאותה בני האדם למדו לנצל בצורה של מתקן סולארי שקולט את קרני השמש וממיר אותה לאנרגיה. מכיוון שישראל היא מקום עם הרבה מאוד שמש צריכים להתמקד בדרכים לניצול העובדה הזו שלא קיימת בכל מדינה, וזה בדיוק מה שנעשה עם מהלך האחרון שפורסם על ידי משרד האנרגיה ומטופל ע"י אסדרה מול רשות החשמל. לרכישת והתקנת פאנלים סולאריים שתפיק בעבורכם חשמל מאנרגיית השמש, ניתן לפנות אל חברת ירוק אנרגיה מהטבע.

    כיצד נחזיר את ההשקעה עבור פאנלים סולאריים?

    כל צרכן שעבור לגבי כל המידע שקיים לעיון בצורה חופשית לגבי הרווחים הנאים שאותם הוא יכול להפיק מהתקנה של מתקן סולארי וראה כי טוב וכי יש לו את המקום עבור התקנה של כזה גדול או קטן מידה, יכול באופן עצמאי למדי להיכנס על מנת להירשם באתר של רשות החשמל לשם פתיחה של בקשה בפועל. באתר המונגש הזה יש את כל המידע לגבי ההצטרפות אל מהפכת הגגות והרישום לשם ההצטרפות להסדרות שמצויות שם. לאחר בחירת הסדרה תעריפית המתאימה לכם הסדרה פשוט פונים אל כל אחת מן החברות אשר מבצעות התקנה של מתקן סולארי ועם השוואת מחירים ושירות חכמה של הצרכן מתקדמים אל מערכת סולארית שאיתה מנצלים בצורה הרבה יותר חכמה את הגג החשוף ליצירה של כסף מידי שנה.

    החיסכון הכלכלי של מערכת סולארית

    זה ממש לא משנה אם השימוש במערכת הסולארית ביתית הוא עבור אדם שאר מנצל את החשמל שלו בצורה גבוהה או נמוכה. אין כל קשר בין השניים ותמיד ניתן למכור את החשמל המיוצר אל חברת החשמל, וכך להרוויח יותר או מעט, אבל עדיין להרוויח מידי שנה. מה עוד שצריכים לזכור כי כל הרווחי הללו עד לסכום של 24000 אלף שקלים בשנה הוא סכום אשר ממנו לא ינוכה מס הכנסה. אם מרוויחים עד סכום של 70000 אלף שקלים אזי ישנו פטור מדיווח למע"מ. מה זה אומר בפועל? כי אכן מדובר במהפכה של ממש, כזו שתחזיר את ההשקעה עבור ההתקנה של הפאנלים הסולאריים בצורה מהירה ותעבור אל רווח נקי מידי שנה, בהסכם מול חברת החשמל שפעיל למשך של תקופה לא מבוטלת של 25 שנה.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support