מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    התקנת מערכות סולאריות

    התקנת מערכות סולאריות יכולה ללא ספק להפוך את הגג שלכם להשקעה כלכלית מוצלחת במיוחד. מערכות אלו מאפשרות הפקת אנרגיה חשמלית על ידי ניצול משאב שאינו מתכלה ואינו גורם לנזקים סביבתיים במהלך פעילותו. בעולם בו מקורות האנרגיה בהם השתמשנו עד כה לייצור חשמל על סף כיליון, הרי ששימוש באנרגיה מתחדשת הוא הפתרון האידאלי למצב. חברת ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ ישמחו לעזור לכם להפוך ליצרנים עצמאיים של אנרגיה ירוקה.

    שלבי התקנת מערכות סולאריות ביתיות

    כמו בכל פרויקט, ישנם מספר שלבים שיש לעבור בדרך על מנת להשיג את המטרה הנכספת- מערכת סולארית משלכם.

    • התכנון – נציג של אחת חברות ההתקנה יגיע אליכם ויבצע הערכה של כדאיות של התקנת המערכת עצמה. כך יוכל להעריך מה אמור להיות ההספק של המערכת לפי התנאים שבשטח. גודל הגג שעומד לרשותו, צורך בתושבות לפאנלים, גורמים סביבתיים העלולים ליצור הצללה ועוד. לאחר בדיקה זו תוכלו לקבל הצעת מחיר על עלות התקנת מערכות סולאריות.
    • חתימת חוזה מול חברת חשמל – כאן אמורה להתבצע ההחלטה על אופן החיבור של המערכת לרשת החשמל ומיקום הממירים והמונים הסולאריים.
    • התקנת המערכת עצמה – משך ההתקנה קצר ולא אורך יותר מכמה ימים ספורים. בתום ההתקנה מתבצעות בדיקות בטיחות.
    • חיבור בפועל על ידי חברת החשמל – לאחר אישור של חברת החשמל כי המערכת שלכם עובדת כמו שצריך, האישור עובר למשרד התשתיות, שם אתם נרשמים בתור ייצרן אנרגיה. מתבצעת התקנת המונה, ומחברים את המערכת הסולארית שלכם לרשת החשמל.

    האם התקנת מערכות סולאריות משתלמת לכם?

    העלות של התקנת מערכת סולרית יכולה להשתנות לפי גודל השטח שעומד לרשותכם להתקנת הלוחות ולפי עלויות הצריכה שלכם. חברת ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ בעלת הסכמי מימון עם הבנקים המובילים בישראל לשם התקנת מערכות אלו. כך שהמערכת למעשה משלמת על עצמה ומחזירה את העליות שלה בתוך שנים ספורות, כך שבמהרה תוכלו כבר ליהנות מעצמאות אנרגטית לצד הסיפוק כי החשמל אשר מיוצר על ידכם הינו לא מהווה גורם זיהום סביבתי.

    התקנת מערכות סולאריות ביתיות - חסכון אדיר בתשלום החשמל

    התקנת מערכות סולאריות ביתיות

    התקנת במערכות אנרגיה סולאריות על הגגות מוזיל את עלויות החשמל באופן משמעותי ובטווח של שנים ספורות מחזיר את ההשקעה ומתחיל להפיק רווחים. אז איך זה שעדיין לרוב הצרכנים אין מערכת שכזו על הגג? גם הארגונים הירוקים מצטרפים לקביעה מהפכת האנרגיה הסולארית חשובה ואפילו הממשלה מעניקה הטבות לצרכנים שיהפכו ליצרני חשמל ירוק. פנו אל חברת ירוק אנרגיה מהטבע והצטרפו למהפכה הירוקה!

    הגג שלכם יכול להפוך בקלות לנכס שמניב לכם הכנסה. מקורות האנרגיה שבהם משתמשים להפקת חשמל הולכים ומידלדלים, מה שגורם לעלייה תמידית בעלויות ייצור החשמל. באמצעות המשאב שנמצא שם תמיד, קרני השמש, אתם יכולים להפוך ליצרנים עצמאיים של אנרגיה ירוקה. במדינה שבה יש כ-300 ימי שמש בשנה עם שעות אור ארוכות אפילו בחורף, המהפכה ממש מעבר לפינה.

    התקנת מערכות סולאריות: שלב אחר שלב

    1. שלב התכנון: לאחר שיצרתם קשר עם אחת מחברות ההתקנה, נציג החברה יגיע אליכם הביתה ויבצע הערכת כדאיות של התקנת המערכת. ישנם מספר נתונים שמשפיעים על תפוקת החשמל האפשרית אצלכם ובכל גג אפשר לנצל את המערכת באופן שונה. הנציג יעריך בביקורו מה יהיה הספק המערכת על פי התנאים שבשטח. בין הדברים שאיש המקצוע יבדוק: גודל הגג, האם מדובר בגג רעפים משופע או בגג שטוח והצורך בתושבות להתקנת המערכת, גורמים סביבתיים שיוצרים הצללה כמו עצים או בניינים שכנים, ועוד. לאחר בדיקה זו תקבלו הצעת מחיר על עלות ההתקנה, הערכת התפוקה, ובתוך כמה זמן המערכת תשלם את עצמה.
    2. חתימת חוזה עם חברת החשמל: בשלב הזה מתבצעת ההחלטה על אופן חיבור המערכת לרשת החשמל והיכן ימוקמו הממירים והמונים הסולאריים.
    3. התקנת המערכת עצמה: שלב ההתקנה אורך ימים בודדים, והוא אינו מורכב מבחינתכם. לאחר ההתקנה מתבצעות בדיקות בטיחות.
    4. חיבור על ידי חברת החשמל בפועל: אחרי שחברת החשמל מאשרת שהמערכת עובדת כמו שצריך, מועבר האישור למשרד התשתיות. במשרד התשתיות אתם נרשמים כיצרני אנרגיה. כעת מתבצעת התקנת המונה והמערכת הסולארית שלכם מחוברת לרשת החשמל.

    התקנת מערכת סולארית ביתית: מפסיקים לחשוש ומתחילים לחסוך!

    לא מעט תושבים חוששים מפני התקנת מערכות סולאריות בביתם. בין החששות ניתן למנות את עלות ההתקנה, ירידת ערך של המבנה, הצורך בתחזוקה, ועוד. אולם כל החששות הללו אינם מוצדקים. עלות ההתקנה ירדה באופן משמעותי בשנים האחרונות עם התפתחות הטכנולוגיה. קיימים תנאי תשלום נוחים שמתקזזים עם הרווח שאתם עושים מייצור החשמל והמערכת משלמת את עצמה. בתוך 6-8 שנים כבר ניתן להרוויח מההתקנה, זמן קצר מאוד בהשוואה לתוחלת החיים של המערכת, שעומדת על 30 שנה. עם אחריות של 25 שנה והתרומה האדירה לאיכות הסביבה, מומלץ מאוד לשקול מעבר למערכת כזו וליהנות מעצמאות בייצור האנרגיה הביתית שלכם.

    התקנת מערכות סולאריות

    התקנת מערכות אנרגיה סולארית

    יותר ויותר אנשים מתעניינים בימינו לגבי האפשרות של התקנת מערכות סולאריות על גגות הבתים שלהם. אפשרות זו חוסכת רבות בהוצאות החשמל של הבית, מאפשרת לקצור רווחים באמצעות מכירת עודפים לחברת החשמל, ואף תורמת לעולם ירוק ונקי יותר. גם אתם מתעניינים בהתקנת מערכת כזו? בחברת ירוק אנרגיה מהטבע ישמחו לעזור לכם. אך תחילה, קבלו מדריך מקוצר שכולל את כל המידע על כך.

    התקנת מערכות סולאריות – מה חשוב לדעת?

    ישנם מספר דברים שחשוב לדעת לפני שמחליטים להתקין מערכת סולארית על גג הבית:

    • האם זה באמת אפשרי עבורכם? – רק מי שיש באמתחתו שטח גג של לפחות 40 מ"ר יכול לשקול את העניין, כל עוד לא מדובר בגג אסבסט. גם הצורך בשיפוץ כלשהו אינו קיים וכל שצריך זה שטח גג פנוי (שטוח או משופע) וזה הכל. תהליך הההתקנה אורך מספר ימים ספורים כששלב התכנון הוא זה שלוקח זמן. כדי שהמערכת אכן תתאים לצרכים שלכם ולתנאי השטח ותתאפיין בניצולת גבוהה לאורך זמן.
    • מהי הבירוקרטיה הנדרשת? – המדינה מעודדת שימוש באנרגיה מתחדשת ולכן חלות הקלות על מי שמתקין מערכת סולארית בשטחו. מבחינת התב"ע, לא קיימות הרבה רשויות שמונעות זאת ומבחינת בירוקרטיה, חברת החשמל מקלה מאוד על התהליך. כל שיש לעשות הוא לחתום על חוזה מול חברת החשמל ובסיום העבודות להזמין נציג מטעמם על מנת שיאשר את המערכת ויתקין מונה.
    • האם זה באמת משתלם? – מי שישכיל להתקין מערכת סולארית בביתו יגלה כי הסתיימו הימים של תשלום חשבון החשמל היקר, ולאחר מספר שנים ההשקעה אף תחזיר את עצמה. כל 10 מ״ר מספקים כ-1,600 קווט"ש במשך שנה שלמה ומעבר לזאת, במקרה של עודפי חשמל ניתן למכור אותם לחברת החשמל ולהרוויח (חברת החשמל למעשה מחוייבת לקנות מכם עודפים לכ-20 שנה בעלות צמודה למדד). בנוסף מערכות סולאריות מגדילות את ערך הנכס בצורה ניכרת.

    חשוב גם להדגיש כי למרות מה שמקובל לחשוב, המערכות הסולאריות אינן פולטות קרינה ואינן מרעישות. כך שהן בטוחות לחלוטין.

    המקום שלכם להתקנה של מערכת סולארית איכותית

    התקנת מערכות סולאריות זוהי המומחיות של חברת ירוק אנרגיה מהטבע. הדבר מתבטא היטב בשטח עם מערכות איכותיות שפועלות בתפוקה מקסימאלית ואחריות רבת שנים על כל סוגי התקלות. צרו עימנו קשר ותקבלו את כל הפרטים.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support