מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    מערכת סולארית עצמאית

    במידה ואתם מעוניינים לבנות מערכת סולארית עצמאית חשוב שתדעו שאתם לא לבד. בשנים האחרונות אנשים רבים מכל קצוות התבל בוחרים לעבור לשימוש באנרגיה סולארית כמקור אנרגיה חלופי לאנרגיה ממקורות מתכלים. הסיבה לכך היא די פשוטה. העלויות שלכם פוחתות, אתם מייצרים את החשמל שלכם ושומרים על הסביבה, מי לא ירצה לקחת חלק בזה? חברת ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ מציעים לכם את כל הציוד הדרוש לשם התקנת מערכת זו לצד אנשי המקצוע אשר יילוו אתכם לכל אורך הדרך.

    התקנת מערכת סולארית עצמאית – מה היא כוללת?

    מערכת סולארית עצמאית נועדה לענות על צרכי החשמל במקומות בהם אין חיבור לרשת החשמל או במקומות בהם אספקת החשמל אינה יציבה במיוחד. מערכות אלו יכולות לספק חשמל גם למקומות ארעיים. היתרון המשמעותי במערכת זו הוא יכולת שלה לאגור את החשמל שמיוצר בה בשעות היום במצברים, כך שיהיה ניתן יהיה להשתמש בחשמל לכל אורך היממה וגם בימים מעוננים.

    המערכת מורכבת ממספר מרכיבים:

    • לוחות סולאריים – כמותם וההספק שלהם הם אלו שמשפיעים ישירות על כמות האנרגיה החשמלית שניתן יהיה להפיק מהמערכת.
    • מצברים – נועדו לאגירת החשמל. כמותם משפיעה על קיבולת האגירה ועל כן גם על כמות החשמל שתהיה זמינה לשימוש בשעות החושך ובימים של עננות מוגברת.
    • בקר טעינה וממיר – משמשים לטעינה של המצברים ואספקה של החשמל לצרכים שלכם.

    תכנון מערכת סולארית עצמאית

    במידה ואתם נמצאים באזורים בהם אספקת החשמל אינה יציבה או לא קיימת מרשת החשמל, אתם יודעים מה חשיבות מערכת סולארית עצמאית. תכנון נכון של המערכת הינו חשוב מאוד כיוון שיכול לספק את כל צרכי החשמל שלכם בכל עונות השנה. חשוב לקחת בחשבון את מגוון מכשירי החשמל והשימושים השונים שלכם אשר ידרשו אנרגיה חשמלית לצד שעות ההפעלה. כך תוכלו לתכנן בצורה נכונה את מבנה המערכת. לא גדולה מידי, כיוון שכך העלות הראשונית עלולה להיות גבוהה מידי. אנו בחברת ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ולעזור לכם לתכנן בצורה יעילה את המערכת כך שתתאים בצורה אופטימלית לצרכים שלכם.

    מומחים בהתקנת מערכת סולארית עצמאית

    בניית מערכת סולארית עצמאית

    מהפכת האנרגיה הסולארית עולה הילוך ובשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עוברים לצריכה של חשמל בעזרת מערכות ביתיות לייצור חשמל. אם קיימים ברשותכם הידע הטכני, הזמן והמשאבים להקמת מערכת סולארית ביתית, בניית הקונסטרוקציה והנחת פאנלים סולאריים על גג הבית שלכם, ניתן לעשות זאת באופן עצמאי. אולם בשל מורכבות התהליך ועלויות הפאנלים – בניית מערכת סולארית עצמאית היא דבר שמומלץ לבצע באופן מקצועי ולרכוש שירות מחברת ירוק אנרגיה מהטבע.

    בניית מערכת סולארית עצמאית – למי כדאי להתקין אותה?

    מכיוון שישראל היא מדינה שטופת שמש ואור, ההתקנה כדאית בכל גג של בניין או בית פרטי שיש לו גישה לקרני השמש. הפקת חשמל מאנרגיה מתחדשת מפחיתה את העלויות ומסייעת לשמור על הסביבה. בנוסף, מערכת סולארית עצמאית מעניקה פתרון במקומות שבהם אין חיבור לרשת החשמל או שבהם אספקת החשמל אינה יציבה. המערכת אוגרת לאורך היום את החשמל שהיא מייצרת במצברים, ויתרונה הוא בכך שאפשר להשתמש בחשמל לאורך כל היממה וגם בימים מעוננים.

    מרכיבי המערכת:

    • לוחות סולאריים:  תפקידם הפאנלים הוא לייצר אנרגיה חשמלית תוך ניצול קרני השמש. בתוך הלוחות הסולאריים מוטען שדה חשמלי שבעזרתו בעצם נוצר הזרם החשמלי. כמות הלוחות וההספק שלהם משפיעים על כמות האנרגיה החשמלית שניתן יהיה להפיק מהמערכת.
    • מצברים: נועדו לאגירת החשמל, הם מספקים  את זרם החשמל למכשירי החשמל כדי שיעבדו כראוי. כמות המצבים משפיעה על קיבולת האגירה ועל כן גם על כמות החשמל הזמינה לשימוש בשעות החושך ובימים של עננות רבה. לרוב מצברים מג'ל הם אלו שמתאימים למערכות אנרגיה סולארית ולשימושיים תעשייתיים.
    • ממירי מתח: תפקידם לבצע המרה של המתח. הממירים הם החוליה המקשרת שמאפשרת את הפעלת ציוד החשמל.
    • בקר טעינה: תפקידו להטעין את המצבר במערכת הסולארית. הזרם והאנרגיה עוברים מהפאנלים הסולאריים דרך בקר הטעינה.

    כל מי שנמצא באזור שאינו מחובר לרשת החשמל או שאספקת החשמל אינה יציבה מכיר בחשיבותה של בניית מערכת סולארית עצמאית. מכיוון שקיימים הבדלים בשעות האור בין עונות השנה, וכן בחורף ישנם ימים מעוננים לעומת ימים שטופי שמש, יש לתכנן נכון את המערכת על מנת שהפקת החשמל בעזרתה תספק את כל צרכי החשמל שלכם באופן יציב מדי יום.

    מה צריך לקחת בחשבון בזמן בניית מערכת סולארית עצמאית?

    בחנו אילו מכשירי חשמל יש לכן ומהם השימושים שידרשו אנרגיה חשמלית, תוך התחשבות בשעות ההפעלה הדרושות. מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית על מנת לבנות מערכת שמותאמת לצרכים שלכם, לא גדולה מדי שעלות בנייתה תהיה יקרה, וגם לא קטנה מדי שתייצר חשמל בכמות שאינה מספיקה.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      מערכת סולארית עצמאית מחיר משתלם

      הפקת חשמל באמצעות מערכת סולארית עצמאית הפכה לדבר מאוד נפוץ בימינו. אפשרות זו מספקת יתרונות רבים לבעלים וכל עוד בוחרים בחברה איכותית לתכנון והתקנת המערכת, אין שום סיכוי שההשקעה אינה תשתלם. חברת ירוק אנרגיה מהטבע היא בדיוק חברה שכזאת, צרו קשר עוד היום והתחילו לייצר אנרגיה בעצמכם.

      איזו מערכת סולארית מתאימה לכם?

      התקנה של מערכת סולארית עצמאית כמו גם של סוגי מערכות סולאריות אחרות היא תחום ההתמחות של חברת ירוק אנרגיה מהטבע. אנו יודעים להתאים לכל לקוח את המערכת שמתאימה בדיוק לצרכיו ולתקציבו ונשמח לעזור גם לכם לבחור בצורה נכונה. צרו עימנו קשר ותקבלו את כל הפרטים.

      מערכת סולארית עצמאית -  כיצד היא תתרום לכם?

      ראשית כל חשוב להבין את ההבדל בין מערכת סולארית רגילה לעצמאית. ובכן, כשמדברים על מערכות סולאריות עצמאיות מתכוונים למעשה למערכות שאינן מחוברות לרשת החשמל הארצית כך שאין שום חוזה מול חברת החשמל ולא מוכרים לה עודפים. אפשרות זו מספקת מספר יתרונות חשובים:

      • פחות בירוקרטיה – מאחר ואין שום קשר לחברת החשמל הרי שאין צורך גם בכל הבירוקרטיה הנלווית לכך מבחינה חוזית כמו גם בהכנת תשתיות מסובכות מידי. תוך מספר ימי התקנה בודדים תהיה ברשותכם מערכת עצמאית שפועלת על בסיס קרני השמש בלבד ותספק את כל צרכי החשמל הנדרשים.
      • פחות הוצאות – במערכות רגילות שקשורות לחברת החשמל אומנם מורגש חיסכון עצום בהוצאות החשמל אבל עדיין הן קיימות. עם מערכת עצמאית אתם אדונים לעצמכם והחיסכון יורגש עוד יותר.
      • חשמל גם למקומות מבודדים – במקומות מבודדים בהם אין תשתית חשמל וחברת החשמל לא מגיעה אליהם, ניתן לנצל את העובדה שישראל מדינה עם 300 ימי שמש בממוצע בשנה לטובת מערכת עצמאית שתענה על כל הצרכים.
      • חשמל שנצבר – המערכות העצמאיות מגיעות עם מצברים גדולים מהרגיל שנטענים ללא הרף מהזרם החשמלי בימי השמש. כך ניתן להשתמש בהם גם בימי החורף הסוערים או בהפסקות חשמל. מסיבה זו מערכות אלו משמשות גם כגנרטורים לצרכי גיבוי. זוהי אפשרות זולה יותר, מרעישה פחות וגם אינה מזהמת.
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support