מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    טורבינות רוח

    תפוקת טורבינת הרוח תלויה במהירות הרוח. על מנת לייצר חשמל באמצעות טורבינה נדרשת מהירות רוח של 3 מטר/שניה לפחות כלומר מהירות רוח מינימאלית של כ-11 קמ"ש.

    כמות החשמל הכללית שתייצר טורבינת רוח על פני תקופת זמן תלויה בממוצע מהירות הרוח על פני אותה תקופה. לכן, אתר בו קיימת רוח מתונה לאורך זמן רב מתאים להצבת טורבינת רוח.

    אתר עם מהירות רוח שנתית ממוצעת הגבוהה מ-5 מטר/שניה הנו אתר המתאים להצבה של טורבינות רוח קטנות.

    מירב הטורבינות המותקנות בעולם בנויות באופן דומה:

    • ציר סיבוב אופקי
    • שניים או שלושה להבים
    • זנב השומר את הטורבינה בכיוון הרוח או מסיט אותה ממנו כאשר הרוח חזקה מדי.

    הטורבינות ממוקמות בראש מגדל והן כוללות שנאי או ממיר המעביר את המתח המיותר ע"י הטורבינה לרשת החשמל או לשימוש בייתי.

    בהתקנת טורבינת רוח באזור מגורים יש לקחת בחשבון כי בניגוד למערכות סולאריות, לטורבינות רוח נדרש היתר בניה מלא הכולל הסכמת השכנים.

    חברת ירוק אנרגיה מהטבע מציעה מספר פתרונות בתחום טורבינות רוח עצמאיות ומחוברות רשת.

    בעזרת טורבינת רוח קטנה ניתן לספק מתח במקומות מבודדים. ניתן גם לשלב את טורבינת הרוח בפתרון אספקת מתח עצמאי סולארי.

    ליצירת קשר התקשרו אלינו טלפון: 04-9990336

    טורבינות רוח

    על טורבינות רוח

    מאז החליטה הממשלה לפני כשנתיים על יוזמתה של הממשלה על  עידוד ומתן אפשרות לצרכנים פרטיים להפיק חשמל באמצעות טורבינות רוח – מה שמייצר בעיקר רוח אינן הטורבינות אלא הדיבורים אודותיהן.

    על אף הגירוי ואולי הפיתוי הכלכלי שביוזמה זו עבור  משקי בית  –  האפשרות למכור את החשמל או את עודפיו לחברת חשמל – היוזמה הזו עדיין בחיתוליה.

    כמו אנרגיה סולארית – גם אנרגיה המיוצרת באמצעות טורבינות רוח היא  התגשמות חלומם של הארגונים הירוקים למיניהם,  השומרים הקנאים על איכות הסביבה והלוחמים על שימור נכסי טבע ונוף. טורבינות רוח מבוססות על שימוש במשאב טבע זמין, נקי, בלתי מתכלה.

    בניגוד למה  שמונח בבסיס השימוש בייצור אנרגיה באמצעות טורבינות רוח – לרעיון זה יש לא רק תומכים נלהבים ( המדגישים את היותן מקור זול יותר ובעל ניצולת גבוהה יותר לייצור חשמל) אלא גם מתנגדים. ביסוד התנגדותם עומדת טענה, לפיה הרוח היא תזזיתית ומשתנה, בלתי צפויה. לא ניתן לסמוך עליה כעל מקור אנרגיה זמין בכל עת.

    טורבינות רוח בישראל

    היתרון בטורבינות רוח

    טורבינות רוח מאפשרות ליצור אנרגיה ירוקה על ידי כך שהן מנצלות משאב אנרגטי מתחדש מבלי לגרום לזיהום סביבתי. הן מתאימות במיוחד למקומות גבוהים ופתוחים על מנת לנצל את הרוח בצורה מקסימלית. חברת ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ שמחים לעמוד לשירותכם ולאפשר גם לכם ליצור אנרגיה חלופית זולה בעזרת מספר פתרונות בתחום טורבינות רוח עצמאיות ומחוברות רשת.

    טורבינות רוח – הגשמת החלום הירוק

    מאז ומתמיד הרוח עזרה לבני האדם, טחנות קמח או סירות מפרש, האדם מצא את הדרך לנצל את המשאב הזה לאורך השנים. אין זה מפתיע כלל כי כעת הגיע תורן של טורבינות רוח לעזור גם בתחום של ייצור אנרגיה חשמלית. עקרון הפעולה שלהן פשוט יחסית- המרת אנרגיה קינטית לאנרגיה חשמלית. הרוח מסובבת את הטורבינה, וזו בתורה גורמת לגנרטור לייצר חשמל. החשמל המיוצר זורם דרך ממיר מתח אל מונה של חברת החשמל על מנת למדוד את התפוקה שטורבינת הרוח ייצרה.

    יוזמתה של הממשלה והמשרד להגנת הסביבה על עידוד הפקת אנרגיה חשמלית ממקורות מתחדשים הביאה לרעיונות חדשים ופיתוחים טכנולוגיות אשר נועדו להגשים את החלום. אחת השיטות המתפתחות בעשרות השנים האחרונות היא טורבינות הרוח. אלו הם עמודים הנישאים לגובה של עשרות מטרים כאשר בראשם להבים שמסתובבים כנגד תנועת הרוח. סיבוב הכנפיים מניע את כל המערכת כשבסופה כאמור, מופקת אנרגיה חשמלית הניתנת לשימוש עצמי או מועברת לרשת החשמל הארצית.

    רק בגלל הרוח

    אין ספק כי טורבינות רוח יכולות לעזור בצמצום התלות של המשק הישראלי בדלקי מחצבים למטרת הפקת חשמל. הפחתה בזיהום האוויר וחיסכון כלכלי הם עקרונות מנחים שגורמים לאנשים רבים להחליט להצטרף למהפכה הירוקה. חברת ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ ישמחו לעמוד לצדכם בעת שתיקחו את הצעדים הראשונים שלכם בעולם המבוסס על אנרגיה זולה, טבעית ושאינה מזהמת את הסביבה. כך תוכלו להתחיל ליהנות מהכנסה חודשית קבוע ותרומה משמעותית לאיכות הסביבה.

    טורבינת רוח ביתית

    התקנת טורבינת רוח ביתית באופן חוקי ויעיל

    כאשר אתם מעוניינים להתקין טורבינת רוח באזור מגורים, עליכם לקחת בחשבון כי נדרש לכך היתר בנייה מלא הכולל את הסכמת השכנים. זאת, בניגוד למערכות סולאריות. למרות החששות נציין כי כיום קיימות טורבינות בעלות מנגנון הפעלה שקט שאינו יוצר רעידות, בעלות יכולת לייצר חשמל גם ברוחות חלשות, המותקנות על מבנה יציב ובעלות משקל קל.

    טורבינת רוח ביתית קטנה יכולה לספק מתח במקומות מבודדים. אפשרות נוספת היא לשלב את טורבינת הרוח ביחד עם אספקת מתח עצמאי סולארי. חברת ירוק אנרגיה מהטבע מציעה מגוון של פתרונות בתחום טורבינות רוח עצמאיות ומחוברות רשת.

    התקנת טורבינות רוח ביתיות – חיסכון בתשלום החשמל

    טורבינת רוח ביתית הופכת להיות יותר ויותר נפוצה בקרב צרכנים המעוניינים לחסוך בהוצאות החשמל שלהם. המרה של אנרגיה קינטית, הרוח, לאנרגיה חשמלית אפשרית היום וזמינה הרבה יותר ממה שאתם אולי חושבים. זוהי אחת האופציות המדוברות ביותר כאלטרנטיבה ירוקה לייצור חשמל. חברת ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ שמחה להציע כעת גם פתרונות בתחום טורבינות רוח עצמאיות ומחוברות רשת, כאש ניתן גם לשלב את הטורבינות הללו בפתרון אספקת חשמל גם במקומות מבודדים.

    טורבינת רוח ביתית – איך זה עובד?

    מקומות בהם נושבת רוח חזקה לאורך היום, הם אידאלים להתקנה של טורבינת רוח ביתית. ניתן גם לשלב אותה עם מערכת סולארית. כך שכשיש רוח, משתמשים באנרגיה המופקת מהרוח, וכאשר השמש זורחת, משתמשים באנרגיה המופקת על ידי הלוחות הסולאריים. החיסכון האנרגטי הוא עצום בישוב כזה. תוכלו להגיע כך לעצמאות אנרגטית שחופשיה ממקורות אנרגיה מזהמים.

    עיקרון הפעולה הוא פשוט למדי ומהווה שדרוג טכנולוגי משמעותי לטחנות הקמח מימי העבר. במקום אבני הריחיים הזזות וטוחנות את הקמח, ישנו גנרטור הממוקם בתוך הטורבינה. טורבינת רוח ביתית בנויה בעיצוב אווירודינמי אשר מאפשר לה לנצל את אנרגיית הרוח בצורה מרבית וסיבוב הלהבים גורם לגנרטור לייצר חשמל.

    היתרון המשמעותי של טורבינות רוח הוא בעלות הנמוכה שלהן. רוח הינה משאב טבע שלא מתכלה, על כן היא לא עולה כסף ולא נדרש דבר כדי לייצר אותה. החזר ההשקעה הוא לרוב קצר ובמהרה הטורבינה הופכת להיות הכנסה שקטה.

    טורבינות רוח לייצור חשמל לגופים פרטיים ועסקיים

    באירופה נוכל לראות טורבינות רוח רבות ביבשה ובים. זה הזמן האידאלי להביא את הטכנולוגיה הירוקה הזו לארץ ולהתחיל ליישם את העקרונות שלה בבתים שלנו. חברת ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ מספקים מגוון פתרונות בתחום מתקני ייצור אנרגיה ידידותית לסביבה לגופים פרטיים ועסקיים כאחד. זה הזמן לקחת חלק במהפכת האנרגיה ולהתחיל לייצר את החשמל שלנו בעצמנו תוך שמירה על הטבע וצמצום השימוש במקורות אנרגיה מתכלים ומזהמים.

    טורבינות רוח ביתיות

    אחת האפשרויות להפיק חשמל באופן עצמי היא באמצעות טורבינת רוח ביתית. זוהי דרך מעולה להתחיל לחסוך בעלויות החשמל וליהנות משפע של אנרגיה ירוקה ומתחדשת. חברת ירוק אנרגיה מהטבע מתמחה בתכנון והתקנת טורבינות שכאלה ומייד תבינו מדוע כדאי גם לכם להזמין את שירותיה.

    כל היתרונות של טורבינת רוח ביתית

    טורבינת רוח תספק לכם מגוון יתרונות כדאיים אך לפני הכל חשוב שתבינו כיצד הדבר עובד. ובכן, כל טורבינה שכזאת ממירה כאמור את אנרגיית התנועה של הרוח לזרם חשמלי. הרוח מסובבת את כנפי הטורבינה, הסיבוב מייצר חשמל באמצעות תנועה של מגנטים סביב סלילי נחושת (בדומה לדינאמו של אופניים) וממיר מתח הופך את הזרם הישר לזרם חלופין שמתאים למערכת חשמל תקנית ולאספקת חשמל למבנה.

    בשורה התחתונה, טורבינת רוח תספק לכם את היתרונות הבאים:

    • הפקת חשמל במקומות מבודדים – ישנם מקומות שאין בהם תשתית קרובה של חברת החשמל. טורבינת רוח תחסוך מכם את עלות חיבור המבנה לרשת החשמל ותאפשר לכם להפיק את החשמל בעצמכם ולא להיות מוגבלים. הדבר מצויין עבור כל צרכי החשמל אך גם במקרה ורוצים זאת רק לצרכי תאורה.
    • חיסכון בהוצאות החשמל – במידה ואתם כן מחוברים לחברת החשמל ורוצים לחסוך בעלויות, הרי שטורבינת הרוח תספק לכם את כל צרכי החשמל הנדרשים באמצעות הפקה עצמית. באופן זה לא רק שתחסכו בהוצאות אלא אף תוכלו למכור עודפי חשמל לחברת החשמל ולהרוויח.
    • ביטול השימוש בגנרטורים – הטורבינות השונות טוענות בזמן פעולתן מצברים גדולים שיכולים לספק חשמל כגיבוי במקום גנרטורים יקרים, מרעישים ומסורבלים.
    • השקעה משתלמת שמחזירה את עצמה – העלות הסופית של תכנון והקמת טורבינת רוח מסתכמת באלפי שקלים ספורים כך שההוצאה מחזירה את עצמה כבר לאחר כמספר חודשים עד שנה.
    • הגדלת ערך הנכס – מדהים לגלות כי אלמנט שבו לא הושקעה כמעט עלות, מעלה את ערך הנכנס בצורה משמעותית.

    ירוק אנרגיה מהטבע – טורבינת רוח לייצור חשמל ביתי הן ההתמחות שלנו

    טורבינת רוח ביתית היא אינה מוצר שמתקינים כל יום ועל כן חשוב לעשות זאת בשילוב מומחים שידעו לייעץ לגם לגבי הטורבינה שהכי מתאימה לצרכים שלכם. במילים אחרות – אתם זקוקים למומחים של חברת ירוק אנרגיה מהטבע כדי שילוו אתכם משלב הייעוץ והתכנון ועד ההתקנה הסופית. אז למה אתם מחכים? צרו עימנו קשר ונצא לדרך.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      טורבינות רוח

      טורבינת רוח היא מדחף המשמש להמרה של אנרגיית רוח לאנרגיה חשמלית והיא למעשה גרסה מודרנית של טחנות הרוח של פעם. ברחבי הגלובוס טורבינות רוח מייצרות חשמל ירוק ויש הרואים בהן ככלי העיקרי בדרך לעתיד של אנרגיה נקייה. הצטרפו גם אתם למהפכה הסביבתית בעזרתה של חברת ירוק אנרגיה מהטבע.

      טורבינות רוח בישראל

      חוות הטורבינות הראשונה בישראל הוקמה בתל עסניה שברמת הגולן בשנת 1991. בחווה עשר טורבינות המספקות, כל אחת,  600 קילו וואט בשעה. בקיבוץ מעלה גלבוע נבנתה טורבינה קטנה וניסיונית כבר ב-1986 בראש גבעת תולי ובשנת 1996 נבנתה טורבינה שנייה. חווה נוספת בבית יתיר שבהרי יהודה. ב-1998 פורסם כי פוטנציאל הפקת אנרגיה מרוח בישראל עומד על כ-600 מגה וואט, כמות הדומה ל-100 חוות רוח בתל עסניה.

      טורבינות רוח מבוססות על שימוש במשאב טבע זמין, נקי, בלתי מתכלה. למרות זאת, הפקת אנרגיה באמצעות טורבינות רוח עדיין בחיתולים, ככל הנראה בגלל שיש גם מתנגדים צורה זו. הטענה היא כי בניגוד לשמש, שממנה יש לנו כאן בשפע, הרוח היא בלתי צפויה ובלתי קבועה, כך שלא ניתן לסמוך עליה כעל מקור אנרגיה זמין בכל עת.

      איך טורבינות רוח פועלות?

      טורבינת הרוח מהסוג הנפוץ ביותר מורכבת משלושה להבים הניצבים על מגדל בגובה רב שעשוי מצינורות פלדה. גובה המגדל מסייע לטורבינות לנצל את מהירויות הרוח בגובה. אנרגיית הרוח נלכדת בטורבינה עם להבי המדחס, מה שמייצר כיס אוויר בלחץ נמוך בצדו האחד של הלהב. כיס האוויר מושך את הלהב בחוזקה, וכוחו עצום יותר מכוח הרוח. התהליך הזה גורם לטורבינה להסתובב בדומה למדחף.

      על מנת למנוע נזק שעלול להיגרם כתוצאה מרוחות חזקות, בקר טורבינה שומר על אופן פעולת הטורבינה ומקבל נתונים באופן רציף ממד הרוח. על פי ההערכות, ייצור החשמל באנרגיית רוח הוא כלכלי היכן שמהירות הרוח עולה על 8 מטרים לשנייה, 28.8 קמ"ש, בממוצע. ברחבי העולם הותקנו טורבינות רוח גם במקומות עם רוחות חלשות יותר, מתוך ראייה סביבתית להפקת חשמל נקי.

      אילו סוגי טורבינות קיימים?

      • טורבינות בעלות ציר אופקי: אלו הן רוב הטורבינות והן מעוצבות כמו מדחף בעל שלושה להבים (אם כי קיימות גם טורבינות שני להבים). הטורבינות הללו פועלות נגד הרוח שפוגעת בלהבים לפני המגדל, או בכוון הרוח, הפוגעת במגדל לפני הלהבים.
      • טורבינות בעלות ציר אנכי: בעלות מבנה דמוי להבת נר שנוצר באמצעות שניים עד שלושה להבים קשתיים המחוברים בקדקוד ובבסיס אל ציר אנכי המניע גנרטור.

      טורבינה לייצור חשמל

      רבים מאיתנו מכירים אותן בתור תחנות שאיתן ביצעו את הטחינה של קמח, אבל נכון להיום השימוש בטורבינות גדולות מעין אלה נעשה עבור ניצול חכם של האנרגיה של הרוח. השימוש בטורבינות לשם ייצור של אנרגיה חלופית הוא כזה שמבוצע בכל רחבי העולם, ע מדינות כמו דנמרק אשר הפכו להיות החלוצות של השיטה עם שטחים נרחבים שבהם מותקנות להן טורבינות ענק שמייצרות חשמל ושומרות על הסביבה.

      אי שם בשלהי שנת 1981 הוקמה בישראל הטורבינה הראשונה ונכון להיום ניתן לראות כי מדינת ישראל מקדמת פעילות ממשלתית שאר נועדה לשם הגדלת מספר הטורבינות שמנצלות את אנרגיית הרוח ומייצרות חשמל בצורה ששומרת על הסביבה. יש כבר כמה חוות של רוח גדולות בארץ, והן מספקות חשמל לעשרות אלפי משקי בית עם הציפייה כי המספר הזה רק ילך ויגדל עם הזמן.

      מתחברים אל המהפכה של אנרגיה חלופית

      למה להישאר מאחור כאשר יש כבר לא מעט מקומות שבהם אנשים מבצעים התקנה של מערכת סולארית ולא כדי לחמם את דוד השמש איתה? זה הזמן להבין ולהפנים כי השימוש באנרגיות חלופיות הולך ונעשה יותר בדרישה, ולאור עידוד המדינה מצידה את הפעילויות מן הסוג הזה רק צריכים להחליט איזו מבין האפשרויות היא כזו אשר יותר רלבנטית לשימוש ולהקצנה באזור בו פעילים עכשיו. מלבד האפשרות של התקנת מערכת סולארית שאר בולטת והולכת להיות עוד יותר ניכרת בשימושה על פני הגגות של כל מבנה שטוח בכל הארץ כולה, ישנה גם האופציה של שימוש באנרגיה של הרוח על ידי התקנה של טורבינה שמנצלת את האנרגיה של הרוח לשם ייצור של חשמל.

      טורבינת רוח לצריכת חשמל עצמית

      זה נכון כי לא ניתן לבצע התקנה של טורבינה בכל מקום, כי הרי היא מנצלת את האנרגיה של הרוח, ורוח היא לא כזו שנושבת בעוצמה הנדרשת בכל מקום וגם לא בכל הימים של השנה. זה רצוי לבדוק איזה סוג של מקום ייהנה מן ההתקנה הזו בורה הכי מיטבית, וכאן זה כדאי לזכור כי ישנה התקדמות מאוד גדולה של הטכנולוגיה שמביאה לשינויים גם בתחום הזה של אנרגיה חלופית. באיזו צורה? למשל, בהתקנה של מערכת סולארית שבה משולבת גם מערכת של טורבינה לייצור חשמל. לפעמים שילוב של שתי דרכים יוצרות את האחד המושלם הזה, וזה חשוב להיוועץ עם מתקין מוסמך שידע לכוון את האפשרות שתהיה הכי אפקטיבית עבור ייצור של חשמל. פנו אל חברת ירוק אנרגיה מהטבע עוד היום והבטיחו לעצמכם אנרגיה ירוקה לשימוש עצמי.

      טורבינת רוח ביתית

      על ייצור חשמל באמצעות לוחות סולאריים רובנו שמענו ואנו מתחילים לראות יותר ויותר גגות המצוידים בפאנלים להפקת חשמל באמצעות קרני השמש. אך מה בנוגע להפקת חשמל באנרגיית הרוח? באירופה ובארצות הברית רואים לא מעט טורבינות רוח, אך בישראל התחום הזה עדיין בחיתוליו.

      למה להתקין טורבינת רוח ביתית?

      עם הידלדלות המשאבים מהם נהוג להפיק חשמל והפגיעה המתמשכת באיכות הסביבה, ממשלות וארגונים ירוקים מנסים למצוא פתרונות סביבתיים. ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת במקום אנרגיה מתכלה היא מהפכה אמיתית. אנחנו יודעים שבמדינה עם כל כך הרבה שמש כמו ישראל אנרגיה סולארית היא הפתרון האולטימטיבי, אבל מה בנוגע לאנרגיית הרוח?

      תפוקת טורבינת הרוח תלויה כמובן במהירות הרוח. כדי לייצר חשמל על ידי טורבינה נדרשת מהירות רוח של 3 מטר לשנייה לפחות כלומר מהירות רוח של לפחות 11 קמ"ש. כמות החשמל הכללית שתייצר טורבינת רוח על פני תקופת זמן תלויה בממוצע מהירות הרוח על פני אותה תקופה. לכן, אתר בו קיימת רוח מתונה לאורך זמן רב מתאים להצבת טורבינת רוח.

      אתר עם מהירות רוח שנתית ממוצעת הגבוהה מ-5 מטר לשנייה הוא אתר שבו כדאי להציב של טורבינות רוח קטנות. טורבינת רוח בעלת הספק ממוצע של 2 קילוואט יכולה לייצר חשמל בערך השקול ל-600 שקלים בחודש. במצב כזה ההשקעה מחזירה את עצמה כעבור חמש עד שש שנים.

      רוב טורבינות הרוח המותקנות בעולם בנויות באופן דומה, עם ציר סיבוב אופקי ושלושה להבים (קיימות גם טורבינות בעלות שני להבים). הטורבינות מורכבות עם זנב ששומר על הטורבינה בכיוון הרוח, או מסיט אותה ממנו אם הרוח חזקה מדי. את הטורבינות מציבים בראש מגדל על מנת ליהנות מיתרונות הרוח בגובה, והן כוללות שנאי או ממיר שמעביר את המתח המיוצר על ידי הטורבינה לרשת החשמל או לשימוש בייתי.

      התקנת טורבינת רוח ביתית באופן חוקי ויעיל

      כאשר אתם מעוניינים להתקין טורבינת רוח באזור מגורים, עליכם לקחת בחשבון כי נדרש לכך היתר בנייה מלא הכולל את הסכמת השכנים. זאת, בניגוד למערכות סולאריות. למרות החששות נציין כי כיום קיימות טורבינות בעלות מנגנון הפעלה שקט שאינו יוצר רעידות, בעלות יכולת לייצר חשמל גם ברוחות חלשות, המותקנות על מבנה יציב ובעלות משקל קל.

      טורבינת רוח ביתית קטנה יכולה לספק מתח במקומות מבודדים. אפשרות נוספת היא לשלב את טורבינת הרוח ביחד עם אספקת מתח עצמאי סולארי. חברת ירוק אנרגיה מהטבע מציעה מגוון של פתרונות בתחום טורבינות רוח עצמאיות ומחוברות רשת.

      התקנת טורבינות רוח ביתיות – חיסכון בתשלום החשמל

      טורבינת רוח ביתית הופכת להיות יותר ויותר נפוצה בקרב צרכנים המעוניינים לחסוך בהוצאות החשמל שלהם. המרה של אנרגיה קינטית, הרוח, לאנרגיה חשמלית אפשרית היום וזמינה הרבה יותר ממה שאתם אולי חושבים. זוהי אחת האופציות המדוברות ביותר כאלטרנטיבה ירוקה לייצור חשמל. חברת ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ שמחה להציע כעת גם פתרונות בתחום טורבינות רוח עצמאיות ומחוברות רשת, כאש ניתן גם לשלב את הטורבינות הללו בפתרון אספקת חשמל גם במקומות מבודדים.

      טורבינת רוח ביתית – איך זה עובד?

      מקומות בהם נושבת רוח חזקה לאורך היום, הם אידאלים להתקנה של טורבינת רוח ביתית. ניתן גם לשלב אותה עם מערכת סולארית. כך שכשיש רוח, משתמשים באנרגיה המופקת מהרוח, וכאשר השמש זורחת, משתמשים באנרגיה המופקת על ידי הלוחות הסולאריים. החיסכון האנרגטי הוא עצום בישוב כזה. תוכלו להגיע כך לעצמאות אנרגטית שחופשיה ממקורות אנרגיה מזהמים.

      עיקרון הפעולה הוא פשוט למדי ומהווה שדרוג טכנולוגי משמעותי לטחנות הקמח מימי העבר. במקום אבני הריחיים הזזות וטוחנות את הקמח, ישנו גנרטור הממוקם בתוך הטורבינה. טורבינת רוח ביתית בנויה בעיצוב אווירודינמי אשר מאפשר לה לנצל את אנרגיית הרוח בצורה מרבית וסיבוב הלהבים גורם לגנרטור לייצר חשמל.

      היתרון המשמעותי של טורבינות רוח הוא בעלות הנמוכה שלהן. רוח הינה משאב טבע שלא מתכלה, על כן היא לא עולה כסף ולא נדרש דבר כדי לייצר אותה. החזר ההשקעה הוא לרוב קצר ובמהרה הטורבינה הופכת להיות הכנסה שקטה.

      טורבינות רוח לייצור חשמל לגופים פרטיים ועסקיים

      באירופה נוכל לראות טורבינות רוח רבות ביבשה ובים. זה הזמן האידאלי להביא את הטכנולוגיה הירוקה הזו לארץ ולהתחיל ליישם את העקרונות שלה בבתים שלנו. חברת ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ מספקים מגוון פתרונות בתחום מתקני ייצור אנרגיה ידידותית לסביבה לגופים פרטיים ועסקיים כאחד. זה הזמן לקחת חלק במהפכת האנרגיה ולהתחיל לייצר את החשמל שלנו בעצמנו תוך שמירה על הטבע וצמצום השימוש במקורות אנרגיה מתכלים ומזהמים.

      טורבינות רוח ביתיות

      אחת האפשרויות להפיק חשמל באופן עצמי היא באמצעות טורבינת רוח ביתית. זוהי דרך מעולה להתחיל לחסוך בעלויות החשמל וליהנות משפע של אנרגיה ירוקה ומתחדשת. חברת ירוק אנרגיה מהטבע מתמחה בתכנון והתקנת טורבינות שכאלה ומייד תבינו מדוע כדאי גם לכם להזמין את שירותיה.

      כל היתרונות של טורבינת רוח ביתית

      טורבינת רוח תספק לכם מגוון יתרונות כדאיים אך לפני הכל חשוב שתבינו כיצד הדבר עובד. ובכן, כל טורבינה שכזאת ממירה כאמור את אנרגיית התנועה של הרוח לזרם חשמלי. הרוח מסובבת את כנפי הטורבינה, הסיבוב מייצר חשמל באמצעות תנועה של מגנטים סביב סלילי נחושת (בדומה לדינאמו של אופניים) וממיר מתח הופך את הזרם הישר לזרם חלופין שמתאים למערכת חשמל תקנית ולאספקת חשמל למבנה.

      בשורה התחתונה, טורבינת רוח תספק לכם את היתרונות הבאים:

      • הפקת חשמל במקומות מבודדים – ישנם מקומות שאין בהם תשתית קרובה של חברת החשמל. טורבינת רוח תחסוך מכם את עלות חיבור המבנה לרשת החשמל ותאפשר לכם להפיק את החשמל בעצמכם ולא להיות מוגבלים. הדבר מצויין עבור כל צרכי החשמל אך גם במקרה ורוצים זאת רק לצרכי תאורה.
      • חיסכון בהוצאות החשמל – במידה ואתם כן מחוברים לחברת החשמל ורוצים לחסוך בעלויות, הרי שטורבינת הרוח תספק לכם את כל צרכי החשמל הנדרשים באמצעות הפקה עצמית. באופן זה לא רק שתחסכו בהוצאות אלא אף תוכלו למכור עודפי חשמל לחברת החשמל ולהרוויח.
      • ביטול השימוש בגנרטורים – הטורבינות השונות טוענות בזמן פעולתן מצברים גדולים שיכולים לספק חשמל כגיבוי במקום גנרטורים יקרים, מרעישים ומסורבלים.
      • השקעה משתלמת שמחזירה את עצמה – העלות הסופית של תכנון והקמת טורבינת רוח מסתכמת באלפי שקלים ספורים כך שההוצאה מחזירה את עצמה כבר לאחר כמספר חודשים עד שנה.
      • הגדלת ערך הנכס – מדהים לגלות כי אלמנט שבו לא הושקעה כמעט עלות, מעלה את ערך הנכנס בצורה משמעותית.

      ירוק אנרגיה מהטבע – טורבינת רוח לייצור חשמל ביתי הן ההתמחות שלנו

      טורבינת רוח ביתית היא אינה מוצר שמתקינים כל יום ועל כן חשוב לעשות זאת בשילוב מומחים שידעו לייעץ לגם לגבי הטורבינה שהכי מתאימה לצרכים שלכם. במילים אחרות – אתם זקוקים למומחים של חברת ירוק אנרגיה מהטבע כדי שילוו אתכם משלב הייעוץ והתכנון ועד ההתקנה הסופית. אז למה אתם מחכים? צרו עימנו קשר ונצא לדרך.

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support