מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    פאנלים סולאריים

    כדי להפחית את זיהום האוויר ולהפוך את העולם שלנו לנקי יותר, הולך וגובה המעבר להפקת אנרגיה מתחדשת, כלומר אנרגיה ירוקה. אחת הדברים הנפוצות לעשות זאת היא באמצעות הפקת חשמל מקרני השמש. הפקת האנרגיה החשמלית מהשמש מתבצעת באמצעות תאים פוטו-וולטאיים. על כל לוח מצויים מספר תאים פוטו-וולטאיים שיוצרים פאנל סולארי אחד בעל הספק מסוים. ההספק משתנה על פי הגודל וכמות התאים שעל אותו לוח סולארי. להתקנתם של פאנלים סולאריים צרו קשר עם חברת ירוק אנרגיה מהטבע עוד היום!

    כמה חשמל אפשר לייצר באמצעות פאנלים סולאריים?

    אפשרויות הייצור תלויות במגוון גורמים:

    • מיקום בארץ: במדינה שטופת שמש כמו שלנו כל מקום מתאים להפקת חשמל באנרגיה ירוקה, אבל ישנם אזורים שנהנים עוד יותר מקרינת השמש ובהם הכדאיות גבוהה במיוחד.
    • סוג הגג: ניתן להציב את הפאנלים על כל סוג גג למעט אסבסט. קיים הבדל ביכולת התפוקה בין גג שטוח לגג רעפים, אך בשניהם ניתן להגיע לחיסכון גדול.
    • סוג הפאנלים: פאנלים שונים מייצרים תפוקה שונה.
    • גודל הגג: ככל שהגג גדול יותר, אפשר להתקין יותר פאנלים, להפיק יותר חשמל, ולחסוך יותר כסף בחשבון החשמל.

    האם החסרונות שמדברים עליהם – באמת חסרונות?

    לא מעט משקי בית נמנעים אפילו מהזמנת ייעוץ ראשוני לבדיקת התקנה של פאנלים סולאריים מחשש לפגיעה במראה הבית ופגיעה בערכו. בהקשר הזה נציין כי נראות הלוחות השתפרה משמעותית בשנים האחרונות וקיימות שיטות לצמצום הנראות שלהם. הפאנלים עמידים מאוד ודורשים תחזוקה מינימלית, הרבה יותר פשוטה מדוד השמש שלכם, למשל. נוסיף גם כי הטכנלוגיה שקיימת היום יציבה ומתקדמת.

    בניגוד למה שרבים חושבים, אין צורך לבצע מעקב אחרי השמש. תכנון והתקנה נכונים של הפאנלים הסולאריים באופן שימקסם תפוקה שנתית, מייתר את הצורך להתקין טרקרים שעוקבים אחרי מסלול השמש. עלותם גבוהה, בגלל שהם כל הזמן בפעילות הם סובלים מבלאי, ולכן הם לא יותקנו במערכת ביתית ולא יכבידו על העלות.

    החזר השקעה פאנלים סולאריים – תוך שנים בודדות

    בשנים האחרונות, מחירי הלוחות הסולאריים הפקת חשמל ביתית צנחו באופן משמעות. אם בעבר התקיים החשש כי עלות התקנת המערכת לא תחזיר את עצמה, היום זה פשוט לא נכון. מערכת ממוצעת תחזיר את עצמה בתוך 6-8 שנים, ותוחלת החיים הצפויה שלה היא 30 שנה ואף יותר. גם אם אתם לא בטוחים שתישארו בבית לכל התקופה ובכוונתכם למכור אותו – הפאנלים הסולאריים דווקא מעלים את הערך מכיוון שהרוכשים החדשים נכנסים לבית שבו חברת החשמל משלמת להם על החשמל שאותו היא קונה. ועם לפחות 300 ימי שמש בשנה – גם בחורף אפשר ליהנות מחיסכון גדול בארנק ותרומה אדירה לסביבה.

    חברה להתקנת פאנלים סולאריים

    פאנלים סולאריים לבית

    רשות החשמל מאפשרת כעת לכל בית פרטי עם שטח גג מספק להתקין פאנלים סולאריים לבית ולמכור את החשמל. הודעה זו הספיקה לעורר עניין אצל אזרחים רבים בישראל. על מנת לבצע את ההתקנה יש לתכנן בצורה מדויקת את כמות הפאנלים ומיקומם ולקבל אישור מחברת החשמל על ההתקנה וחתימת חוזה מולם. חברת ירוק אנרגיה בע"מ ישמחו לעמוד לשירותכם לכל אורך הדרך על מנת לעזור לכם להגשים את החלום של עצמאות אנרגטית.

    איך עובדים פאנלים סולאריים לבית?

    פאנלים סולאריים לבית קיימים מזה עשרות שנים. נוכל לראות על גגות הבית לוחות המיועדים לחימום המים בדוד השמש, אך ישנם מספר הבדלים ביניהם לבין פאנלים סולאריים המיועדים להפקת חשמל. פאנלים סולאריים זהו השם העממי למודול הפוטו- וולטאי אשר מסוגל להמיר את קרינת השמש לאנרגיה חשמלית. אור השמש פוגע בתא הפוטו-וולטאי גורם לפליטה של אנרגיה חשמלית. לאחר התאמה על ידי ממיר סולארי של הזרם לזה הדרוש למכשירי חשמל, יהיה ניתן להשתמש בתפוקה של הפאנלים הסולאריים להפעלה של מכשירי חשמל.

    את המערכת כולה חייב להתקין איש מקצוע וחברות מנוסות העוסקות בתחום. לפני ההתקנה ישנו צורך בתוכנית הנדסית טובה הלוקחת בחשבון את האזור הגאוגרפי של הבית, עוצמת הקרינה אשר מגיעה, ושקלול  של הגורמים הסביבתיים שעלולים לגרום להצללה של הלוחות. התקנה של הפאנלים בשיפוע של 30 מעלות לכיוון דרום יכולה לעזור בניצול רב של קליטה של קרני השמש.

    פאנלים סולאריים לבית לייצור חשמל

    מלבד היכולת של מערכת סולארית להוזיל את עלויות צריכת החשמל שלכם, היא גם עוזרת להירתמות למען איכות הסביבה. זאת על ידי שימוש במקור לא מתכלה בתור מקור אנרגטי. אנו בחברת ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ מאמינים כי אנרגיה מתחדשת היא העתיד. ועל כן פועלים בנחישות על מנת להפוך את מקורות האנרגיה המתחדשים לזמינים יותר ועל ידי זה לאפשר את  צמצום השימוש במקורות אנרגיה מתכלים ומזהמים.

    פאנלים סולאריים לבית פרטי

    אחת ההשקעות המשתלמות כיום לחיסכון בחשבון החשמל הם פאנלים סולאריים לבית פרטי. עם ההתפתחויות הטכנולוגיות והגברת העידוד הממשלתי, חלה ירידה במחירי ההתקנות מה שמאפשר לעוד ועוד צרכנים להפוך ליצרני חשמל מאנרגיה מתחדשת. גם אתם יכולים להפוך ליצרן חשמל שנהנה ממערכת בעלת אורך חיים של עשרות שנים בעזרתה של חברת ירוק אנרגיה מהטבע.

    מי יכול להתקין פאנלים לבית פרטי?

    למעשה, בכל בית פרטי שיש לו שטח גג מספק ניתן להתקין פאנלים סולאריים לבית ולמכור את החשמל. אולם כדי לבצע את ההתקנה עליכם לתכנן בצורה מדויקת את כמות הפאנלים ומיקומם. לאחר מכן ניתן ולקבל אישור מחברת החשמל על ההתקנה וחתימת חוזה עמם. על מנת להגיע לניצלות יעילה של הפאנלים יש לבצע את התכנון באמצעות אנשי מקצוע.

    ייצור חשמל מאנרגיה ירוקה

    פאנלים סולאריים לבית מאפשרים לכם לייצר חשמל מאנרגיה מתחדשת בתהליך שאינו מזהם את הסביבה ואינו מזיק לה. השמש היא מקור אנרגטי זמין וחינמי, והפקת החשמל נעשית באופן זול ויעיל, וללא פליטת גזים רעילים שמזיקים לכדור הארץ ומגבירים את אפקט החממה.

    תהליך ההתקנה פשוט: איש מקצוע מבצע את התכנון והמדידות, ולאחר אישור מחברת החשמל יותקנו הפאנלים הסולאריים. התהליך לוקח ימים בודדים ובתום ההתקנה כל שנותר לכם לעשות זה להירשם כיצרן אנרגיה במשרד התשתיות ולהתחיל לייצר אנרגיה ירוקה לבית ולחסוך בחשבון החשמל שלכם.

    התקנת פאנלים סולאריים לבית

    נצילות פאנלים סולאריים לבית פרטי

    נצילות פאנלים סולאריים לבית פרטי משמעותה מהו האחוז מקרינת השמש שאותו הלוחות ממירים לחשמל. כשאתם מתקינים מערכת סולארית ביתית חשוב לשים לב כי התאים הסולאריים הינם בעלי נצילות גבוהה. הניצלות הגבוהה מסייעת להחזיר את ההשקעה הכלכלית שלכם במהירות. חשוב להתקין פאנלים סולאריים העומדים בתקנים המחמירים ביותר והמעודכנים ביותר. הדבר יעניק לכם ביטחון בכך שנצילות המערכת והתפוקה תהייה מקסימלית.

    האם יש בכך רווח כלכלי?

    כמובן שיש השקעה ראשונית בהתקנת המערכת, אך ניתן לעשות זאת באמצעות תכניות מימון נוחות. מלבד זאת, בחשמל שאתם מייצרים תוכלו להשתמש בעצמכם במקום לרכוש אותו מחברת החשמל, וכך תפחיתו באופן משמעותי את חשבונות החשמל שלכם. בנוסף, תוכלו לקבל תגמול כלכלי על כל קילוואט שאתם מייצרים שכן חברת החשמל מחויבת לרכוש מכם את עודפי החשמל. המודל הזה מאפשר למערכת לשלם את עצמה ולהחזיר את ההשקעה בתוך שנים בודדות. אם לוקחים בחשבון את תוחלת החיים של הפאנלים והמערכת כולה, של לפחות 30 שנה, מדובר בהשקעה כלכלית מצוינת שמשלבת בתוכה גם תרומה גדולה לאיכות הסביבה.

    פאנלים סולאריים לבית פרטי

    התקנת פאנלים סולאריים

    בעוד שייצור חשמל ממקורות מתכלים כמו דלק פחם ונפט גורמים לזיהום סביבתי והגברה של אפקט החממה, התקנת פאנלים סולאריים מעניקה לנו את ההזדמנות להפיק אנרגיה חשמלית על ידי ניצול של משאב לא מתכלה, אנרגיית השמש. ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ מציעים פתרונות ירוקים לאנרגיה חלופית על בסיס כלכלי לגופים פרטיים ועסקיים כאחד.

    התקנת פאנלים סולאריים – הפתרון המושלם למשבר האנרגיה

    כל מי שלא חי מתחת לסלע בעשורים האחרונים יודע כי העולם שלנו סובל ממשבר אנרגטי ונזקים סביבתיים חמורים שנגרמו בעקבות שימוש מתמשך במקורות אנרגיה מתכלים אשר מזהמים את הסביבה במהלך תהליך הפקת האנרגיה. כתוצאה מכך מיטב המדענים עובדים שנים ארוכות על מציאת משאב אנרגטי לא מתכלה והדרך היעילה ביותר לנצל אותו מבלי לגרום לנזקים סביבתיים.

    הפתרון היה תמיד מול העיניים שלנו, השמש. הפקת אנרגיה מאנרגיה סולארית מתבצעת על ידי התקנת פאנלים סולאריים על גגות בתים פרטיים ושטחי אדמה להם לא היה שימוש עד כה. כך בתים רבים, עסקים ומפעלים שונים עשו את הבחירה לעבור לייצר את האנרגיה החשמלית שלהם, לחסוך בעלויות הצריכה החשמלית ולשמור על הסביבה תוך כדי.

    כיום, יצרני אנרגיה קטנים כמו בתים פרטיים יכולים להיכנס להסדר עם חברת החשמל לעשרים שנה אשר מאפשר להם לצמצם את צריכת החשמל הביתית שלהם ולמכור חשמל לחברת החשמל. כך יוכלו לקבל רווח ממשי על ההשקעה שלהם בכל שנה. מערכת סולארית מהווה מקור הכנסה פאסיבי ומשתלם כלכלית וסביבתית בטווח הארוך.

    עלות התקנת פאנלים סולאריים

    בעבר הלא רחוק מאוד עלויות ההתקנה של מערכות סולאריות היו גבוהות מאוד ביחד לכמות החשמל שהן ייצרו. באותה תקופה פאנלים סולאריים לא היו ברמה טכנולוגית מספיקה על מנת לייצר כמות מספקת של חשמל על מנת שכל ההשקעה הזו תהיה כדאית מבחינה כלכלית. כיום ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת ניצול מצוין של הפאנלים וגם מחיריהם ירדו בצורה משמעותית. חברת ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ מאפשרת גם לכם ליהנות מייצור אנרגיה בצורה עצמאית.

    התקנת פאנלים סולאריים לבית

    עד לפני כמה שנים היה נראה שהעולם צועד בדרך הבטוחה לקראת משבר אנרגיה. מרבית ייצור החשמל נעשה באמצעות מקורות אנרגיה מתכלים, כמו למשל פחם ונפט. בנוסף לניצול משאבים שהולכים ומידלדלים, הפקת אנרגיה באופן הזה גרם לייצור גזי חממה וזיהום סביבתי שרק הולך וגובר. הלכנו וסחטנו את המשאבים המוגבלים שיש לכדור הארץ להציע, והוספנו על כך נזקים נוספים. בשנים האחרונות חל שינוי מגמה, פניית פרסה, מהפכה של מממש כשיותר ויותר אנשים מבינים את הנזקים ומחפשים פתרונות לאנרגיה שמיוצרת ממקורות מתחדשים שאינם גורמים לנזקים לסביבה. כעת תוכלו גם אתם לבצע התקנת פאנלים סולאריים לבית בעזרתה של חברת ירוק אנרגיה מהטבע.

    הפתרון: התקנת פאנלים סולאריים לבית

    בישראל, יש כ-300 ימי שמש בשנה. גם בשיא החורף, כמות שעות היום בארץ גבוהה יחסית, במיוחד בהשוואה למדינות צפון אירופה. עם כל כך הרבה ימי שמש וכל כך מעט ימים מעוננים, התקנת פאנלים סולאריים לבית היא הדבר הנכון לעשות. על התרומה לסביבה כבר דיברנו, אבל הדובדבן שבקצפת הוא החיסכון הכלכלי בכיס שלכם.

    הנוסחה פשוטה: אתם מתקינים פאנלים סולאריים לבית שלכם, לאחר שהכל עובר את אישורי חברת החשמל ובדיקות הבטיחות אתם חותמים על חוזה עם חברת החשמל ל-20 שנה ונרשמים במשרד התשתיות כיצרני אנרגיה ביתית. מרגע החיבור אתם מתחילים לחסוך. ניתן להשתמש בחשמל שאותו אתם מפיקים עבור צריכת החשמל שלכם, וניתן למכור את החשמל לחברת החשמל. על פי הוראות רשות החשמל, חברת החשמל לישראל מחויבת לרכוש מכם את עודפי הייצור. הדבר מהווה אפשרות להכנסה נוספת, רק זכרו שעליכם להצהיר עליה לצורכי מס.

    התקנת פאנלים סולאריים

    כמה עולה להתקין פאנלים סולאריים לבית?

    אחד החסמים הגדולים שמנעו מהציבור הרחב ללכת לכיוון של התקנת הפאנלים, הייתה העלות. עד לפני שנים לא רבות העלויות היו גבוהות מאוד, יכולת ייצור החשמל לא הייתה גבוהה, והדבר לא באמת השתלם כלכלית. כיום המצב שונה לחלוטין. ההתפתחויות הטכנולוגיות אפשרו את הורדת מחירי ההתקנה באחוזים ניכרים, וגם מחירי הפאנלים צנחו לצד עלייה ניכרת בנצילות החשמל שלהם. נצילות החשמל כלומר האחוז מתוך קרינת השמש שהפאנלים מתרגמים לחשמל לשימושכם. משמעות הדבר היא כי כיום מדובר בהשקעה כלכלית משתלמת במיוחד.

    כדי להבין עד כמה ההשקעה הזו משתלמת, יש לקחת בחשבון את אפשרויות המימון להתקנה הראשונית, את העובדה כי אורך חיי המערכת צפוי לעבור את 30 השנים, האחריות שניתנת היא ל-25 שנה, חברת החשמל חותמת על חוזה ארוך טווח ל-20 שנה אך מחויבת לרכוש חשמל מכם גם לאחר מכן, וכשמשקללים את הכל המערכת מחזירה את ההשקעה בתוך שש עד שמונה שנים.

    התקנת פאנלים אנרגיה סולארית

    בימינו ניתן להפוך את אנרגיית השמש לחשמל באמצעות מערכות שכוללות פאנלים סולאריים בתוכן. פאנלים אלו מכילים רכיבים שמסוגלים להמיר את קרני השמש שנקלטות בהם לזרם חשמלי, ובכך לאפשר חיסכון משמעותי בהוצאות החשמל ותרומה לעולם נקי יותר. חברת ירוק אנרגיה מהטבע מתמחה בהתקנת פאנלים איכותיים כחלק מהמערכות השונות, ומייד תבינו את השיקולים שהחברה לוקחת בהתאמת המערכת לצרכים.

    פאנלים סולאריים –  שיקולי התכנון וההתקנה שיש לקחת

    הפאנלים הסולאריים מהווים כאמור חלק מרכזי מכל מערכת סולארית ליצירת חשמל. הפאנלים שבמערכת כוללים תאים פוטו-וולטאיים זעירים שתפקידם להמיר את אנרגיית השמש לאנרגיה חשמלית. על מנת שכל התהליך אכן יתבצע בצורה יעילה, חשוב להתייחס למספר היבטים בשלבי התכנון והקמת המערכת:

    • סוג הגג – יש לוודא כי הגג המיועד בכלל מתאים להתקנת המערכת, כשלמעשה כל גג יכול לשמש לטובת הפקת אנרגיה סולארית מלבד גגות שעשויים מאסבסט.
    • צפיפות וכמות התאים בפאנלים – ככל שיש יותר תאים כך פוטנציאל המערכת גדל, עד לנקודה קריטית מסויימת בה התפוקה השולית פוחתת. במלים אחרות, יש להתאים את צפיפות וכמות התאים הוולטאיים בהתאם לשטח הקולטנים וחשיפת המבנה לקרני השמש במהלך היום.
    • סוג הפאנלים – חד גבישי, דו-גבישי או בשיטת המריחה על זכוכית. כל סוג כזה של פאנל טומן בחובו עלויות שונות ואחוז ניצול משתנה של אנרגיה. דבר שצריך להתאים במדוייק לצרכים ולתקציב שלכם.
    • שיפוע הגג – זהו עוד נתון שיש להתחשב בו. כאשר קולטנים שממוקמים בזווית של 30 מעלות לכיוון דרום יקלטו בדרך כלל את עוצמת השמש החזקה ביותר. אך גם אם אין זה המצב, בהחלט ניתן להגיע לניצולת מאוד גבוהה באמצעות התקנה מקצועית.
    • החזר השקעה – יש לחשב עבור הלקוח את הזמן שיעבור עד להחזרת ההשקעה במערכת, כתלות בניצולת שלה וכמות החשמל שניתן להפיק ממנה ביום.

    חברות פאנלים סולאריים – המקצועיות שלנו לשירותכם

    התקנה של מערכות סולאריות וניצול מיטבי של אנרגיה מתחדשת היא המומחיות של חברת ירוק אנרגיה מהטבע. המערכות שלנו כוללות פאנלים סולאריים איכותיים ביותר שמגיעים עם  25 שנות אחריות. מה שמבטיח לכם משך חיים ארוך של המערכת, החזרת השקעה בטוחה וחיסכון לטווח ארוך. צרו עימנו קשר להצטרפות וקבלת פרטים.

    כדאיות התקנת פאנלים סולאריים

    התקנת פאנלים סולאריים על הגג הפכה בשנים האחרונות לדבר מאוד שכיח, זאת בשל אינספור היתרונות שהם מספקים. מי שמשכיל להתקינם יכול להתחיל ולייצר חשמל בעצמו, להפסיק לשלם לחברת החשמל כל כך הרבה, לייצר הכנסה נוספת באמצעות מכירת עודפים ואף לתרום לעולם ירוק ונקי יותר. בחברת ירוק אנרגיה מהטבע ישמחו לעזור לכם בכך עם תהליכי ייעוץ, תכנון והתקנה מקצועיים ואיכותיים ביותר. אך לפני הכל – להלן מידע מקדים שחשוב שתכירו.

    התקנת פאנלים סולאריים לבית

    התקנת פאנלים סולאריים – מידע מקדים שיעזור לכם

    • הרכב המערכת – כל מערכת פאנלים סולאריים להפקת חשמל כוללת קולטני שמש, תאים פוטו-וולטאיים מייצרי חשמל וממיר מיוחד שהופך את הזרם הישר שנוצר לזרם חילופין שמתאים לאספקת חשמל למבנה.
    • אישורים ובירוקרטיה – פעולת ההתקנה של פאנלים סולאריים אינה דורשת היתר בנייה. כן יש להשיג אישור מתאים מהמועצה המקומית, להגיש בקשה לחיבור לרשת החשמל ולחתום מול חברת החשמל על חוזה בתור יצרני חשמל (החוזה הוא ל-20 שנה). נציגי החברה המתקינה אמורים לטפל עבורכם בכל התהליכים הללו.
    • תכנון המערכת – זהו החלק החשוב ביותר! וחברה איכותית תיקח הכל בחשבון – תקציב פנוי, צריכת החשמל של המבנה, כיווני חשיפה לשמש, גורמי הפרעה (בניינים, תוכניות הקמת מבנים בעתיד), שיפועי הגג ועוד. על פי כל אלו יוחלט אלו פאנלים סולאריים יותקנו על הגג שלכם ובאיזו צורה.
    • האם זה משתלם? – מערכת מינימאלית (פאנלים הפרושים על גג של כ-40 מ"ר) תייצר לכם כ- 250 עד 300 שקלים בחודש, וכמובן שההכנסה תעלה ככל שמדובר בגג גדול יותר. כך שניתן להגיד שההשקעה תחזור תוך 6-9 שנים ותתחילו לייצר הכנסה נוספת. במידה וישנם עודפים, כמובן שתוכלו למכור אותם לחברת החשמל (היא מחוייבת לכך כאמור לכ-20 שנה) ולהגדיל את הרווח בהתאם.

    ירוק אנרגיה מהטבע – המומחים בהתקנת פאנלים סולאריים

    התקנת פאנלים סולאריים היא ההתמחות של חברת ירוק אנרגיה מהטבע. אנו מקפידים על התקנה של פאנלים איכותיים בלבד, כאלה שמחזיקים עשרות שנים ומגיעים עם אחריות ל-25 שנים לפחות. בשורה התחתונה, הבחירה בנו היא בחירה בטוחה, כזאת שתספק לכם תמורה מלאה להשקעה. צרו עימנו קשר ולא תתאכזבו.

    פאנלים סולאריים לבית מחיר משתלם

    אנשים רבים מבררים בימינו על התקנת פאנלים סולאריים לבית ואין זה פלא. אפשרות זו מספקת יתרונות רבים לכל מי שמשכיל לבצעה שמתבטאות הרבה פעמים בפן הכלכלי והסביבתי וחברות רבות מתמחות בייעוץ, תכנון והתקנה שלהם. אחת החברות היותר מומלצות היא ירוק אנרגיה מהטבע אשר מציעה לכם פאנלים איכותיים עם 25 שנות אחריות ושירותי תיקון תקלות מקצועיים במקרה הצורך. גם אתם מעוניינים להצטרף? קראו את המידע הבא והתקשרו אלינו בהקדם.

    פאנלים סולאריים לבית – מה חשוב לדעת?

    על מנת להגיע יותר מוכנים לפגישת הייעוץ ולא להתאכזב, חשוב להיות מודעים למספר פריטי מידע מועילים:

    • האם כל אחד יכול להתקין פאנלים סולאריים בבית? – באופן כללי, שטח הגג המינימאלי להתקנת מערכת סולארית לייצור חשמל הינו 40 מ"ר, וגם אין שום צורך בהיתר בנייה. סוג הגג היחידי שלא ניתן להתקין את המערכת על גביו ולא משנה מהו גודלו, הוא גג האסבסט.
    • ומה עושים במקרה של גג שאינו פנוי לחלוטין? – באמצעות מספר פעולות פשוטות ניתן "לנקות" שטח פנוי בגג ולהפוך את ההתקנה לאפשרית וכדאית. למשל, יצירת "כוורת מזגנים", הזזת צינורות מים, הזזת ארובות, שינוי פתחי גישה לגג וכו'.
    • מהי הבירוקרטיה הנדרשת? – העיריות והמועצות המקומיות לא עושות בעיות מיוחדות וכך גם לא חברת החשמל. כל שיש לעשות זה להתקשר עם חברה שמתמחה בייעוץ, תכנון והתקנה של מערכות פאנלים סולאריים והיא כבר תדאג להשגת כל האישורים הנדרשים וגם להתקנה מהירה (ההתקנה עצמה לוקחת מספר ימים והתכנון מעט יותר).
    • עד כמה הדבר משתלם? – מערכת סולארית אומנם תעלה לכם כמה עשרות אלפי שקלים, אך ההשקעה תחזור בטווח זמן של 6 עד 9 שנים. לשם המחשה, גם מערכת מינימאלית על גג רעפים שפונה לכיוונים מזרח-מערב, יכולה לספק חשמל בערך של כ- 250 שקלים לחודש. גגות גדולים יותר יכולים לייצר גם 1,000 שקלים כל חודש של חשמל. בנוסף קחו בחשבון שניתן למכור עודפים לחברת החשמל (החוזה הוא ל-20 שנה) ושמדובר בהכנסה שפטורה ממס.

    מחירי פאנלים סולאריים מפתיעים – ירוק אנרגיה מהטבע

    אם אתם מחפשים מערכת פאנלים סולאריים לבית שבאמת תעמוד בכל הציפיות, צרו קשר עוד היום עם מומחים של ירוק אנרגיה מהטבע. אנו מציעים לכם שירותי ייעוץ ותכנון צמודים כמו גם התקנה מקצועית ושירותי תמיכה בהמשך הדרך. צרו עימנו קשר ולא תתאכזבו.

    שתפו עם חברים

    מביאים את העתיד באנרגיה מתחדשת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      בין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support